۸۸۰ هتل و مرکز اقامتی کشور تا پایان شهریور ماه استاندارد می شود

‘مهدی نریمانی’ روز جمعه در سفر به شهرکرد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم هتلداران، ارتقاء کمی و کیفی تاسیسات و خدمات گردشگری، افزایش انگیره در میان سرمایه گذاران بخش گردشگری در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و تعیین معیار ها و شاخص های نظارت از اهداف اجرای این طرح است.

وی، واگذاری تصدی گری دولت به بخش خصوصی و کوچک کردن دولت را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان و استاندارد سازی تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده، ساختمان، تاسیسات هتل، ایمنی و بهداشت هتل ها و مراکز اقامتی را از شاخص های اجرای این طرح بیان کرد.

نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حوزه استاندارد سازی کیفیت خدمات گردشگری، اجرای این طرح را در راستای کمک به توسعه گردشگری کشور عنوان کرد و افزود: این طرح در استان های’ چهارمحال و بختیاری، یزد و اصفهان’ در حال اجرا است.

این مسوول در سازمان گردشگری کشور با بیان اینکه برای جذب گردشگر، بخش خصوصی باید جاذبه های استان ها را با کیفیت عالی معرفی کند، تصریح کرد: بازاریابی و تبلیغات الکترونیکی کشور در جذب گردشگر ضعیف است و لازم است در این راستا اقدام موثر شود.

نریمانی در پایان گفت: اجرای طرح استاندارد سازی هتل ها و مراکز اقامتی، به توانمندسازی سرمایه گذاران بخش خصوصی کمک می کند و با اجرای آن می توان، نرخ هتل ها را در فصول مختلف تغییر داد.

به گزارش ایرنا، نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در حوزه استاندارد سازی کیفیت خدمات گردشگری، به منظور بررسی روند اجرای طرح استاندارد سازی هتل های چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

۵۴۷/۷۳۶۲/۵۰۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۴۰۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.