۹دی تجدید پیمان و اعلام حمایت مردم از ولایت برای مبارزه با فتنه‌گران

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سرافراز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی اصل و ماهیت فتنه‌گران را روشن ساخت، گفت: مردم به ارزش‌ها پایبند بوده و در خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که در صف اول مبارزه با کسانی هستند که از مسیر انقلاب خارج شده و اصول را زیر پا می‌گذارند.

“محمدسعید سرافراز” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی اصل و ماهیت فتنه‌گران را روشن ساخت، اظهار داشت: خلق حماسه ۹ دی توسط مردم نشان داد که مردم ماهیت فتنه‌گران را شناختند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران با اصل عقاید مردم مخالفند، تصریح کرد: فتنه‌گران نه تنها اصول انقلاب را زیر پا گذاشتند بلکه بر خلاف اصل عقاید مردم حرکت کردند چراکه حماسه ۹ دی پس از روز عاشورای سال ۸۸ شکل گرفت.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی تجدید پیمان و اعلام آمادگی برای ادامه راه ولایت و مبارزه با فتنه‌گران بود، خاطرنشان کرد: مردم به ارزش‌ها پایبند بوده و در خلق حماسه ۹ دی ثابت کردند که در صف اول مبارزه با کسانی هستند که از مسیر انقلاب خارج شده و اصول را زیر پا می‌گذارند.  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.