۹ اثر نمایشی امکان حضور در جشنواره تئاتر همدان را دارند

ˈهادی فیض منشˈ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۸ اثر نمایشی به بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان رسیده است.

وی اضافه کرد: در این دوره جشنواره آثار نمایشی از همه شهرستان های استان به جز اسدآباد به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

وی ادامه داد: گروه های نمایشی همدان، نهاوند و ملایر هر کدام با سه اثر نمایشی و فامنین و بهار هر کدام با دو اثر نمایشی و کبودراهنگ و تویسرکان با یک اثر نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره تئاتر استان همدان شده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهار داشت: بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره از ۲۳ تا ۲۶ شهریور ماه توسط هیات بازبین متشکل از محمد جواد کبودراهنگی، میثم مرادی و نیما بیگلریان ادامه دارد و در نهایت متناسب با کیفیت آثار ۷ تا ۹ اثر نمایشی برای شرکت در جشنواره انتخاب می شوند.

بیات از ایجاد بخش پیشکسوتان در جشنواره تئاتر استانی امسال خبر داد و گفت: هنرمندان پیشکسوت برای اعلام حضور در این بخش تا ۲۷ شهریور ماه جاری فرصت دارند.

وی اضافه کرد: نقد و بررسی نمایش های جشنواره بعد از هر اجرا و برگزاری کارگاه های آموزشی از جذابیت های تازه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان است.

وی بیان کرد: در پایان جشنواره، برگزیدگان معرفی می شوند و در نهایت سه اثر نمایشی از استان همدان برای شرکت در جشنواره منطقه ای تئاتر معرفی می شود.

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان از یک تا پنجم مهرماه در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) نهاوند برگزار می شود.

۷۵۲۱/۵۷۶

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.