۹ ایرانی در رتبه زیر ۱۰ قرار دارند

۱۵م آذر ،

آخرین رنکینگ ۲۰۱۲ جهانی تکواندوکاران اعلام شد؛

فدراسیون جهانی تکواندو آخرین رنکینگ تکواندو کاران در سال ۲۰۱۲ را در ماه دسامبر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تکواندو پس از برگزاری مسابقات جام جهانی آروبا رنکینگ تکواندوکاران در اوزان هشت گانه اعلام شد که بر اساس آن ۹ ایرانی در این رنکینگ رتبه زیر ۱۰ را به خود اختصاص داده اند.

در بخش مردان و در وزن (۵۴-) کیلوگرم میثم باقری در رتبه چهارم قرار دارد، علی شاکری در رتبه ۲۲، علیرضا شکوری و حسین بیات در رتبه ۹۴ دنیا قرار گرفته اند.

در وزن (۵۸-) کیلوگرم هادی مستعان در مکان ۳۶، مسلم داییچی در مکان ۵۴، بهزاد خداداد عنوان ۶۸، کاوه رضایی عنوان ۷۰ و سعید امیری در مکان ۷۴ این وزن قرار گرفته اند.

در وزن (۶۳-) کیلوگرم رضا نادریان در مکان ششم جای دارد، یاسین اکبرنتاج در مکان ۲۱ و داوود عبدالرضایی در مکان ۶۶ دنیا جای گرفته اند.

در وزن (۶۸-) محمد باقری معتمد دارنده نشان نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن در مکان دوم قرار گرفته است، علیرضا نصر آزادانی در رتبه ۲۲ و عباس شیخی در مکان ۳۶ قرار دارند.

در وزن (۷۴-) کیلوگرم علیرضا نصر آزادانی اول است، فرزاد عبداللهی در جای هفتم قرار دارد، فرزاد ذوالقدری در مکان ۳۲، بهنام بیات در مکان ۳۵ و مسعود حجی زواره در رتبه ۸۷ جای گرفته اند.

در وزن (۸۰-) کیلوگرم مسعود حجی زواره هشتم است، فرزاد عبداللهی در مکان دهم قرار دارد، یوسف کرمی در رتبه ۱۴، مهران عسکری در مکان ۱۶، روح الله طالبی در رده ۲۳، جلال خدامی، بهزاد ایلخانی، علیرضا نهرآزادانی و وحید عیسی بگلو در مکان ۴۶ دنیا قرار گرفته اند.

در وزن (۸۷-) کیلوگرم یوسف کرمی صدرنشین است، کورش رجلی در رده ۲۰، مهران عسکری در رده ۴۱، حسین تاجیک در رتبه ۴۲، روح الله طالبی در مکان ۶۵، مهدی خدابخشی در رده ۷۷ و مرتضی شیری در رده ۸۹ قرار دارد.

در وزن (۸۷+) کیلوگرم حسین تاجیک در رده هفتم است، کورش رجلی عنوان ۴۰، سجاد مردانی در مکان ۴۳ و جلال خدامی در رتبه ۵۴ دنیا را به خود اختصاص داده اند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.