۹۰ درصد مصوبات سه سفر استانی رییس جمهوری به گیلان، اجرایی شده است

۱۰اردیبهشت،

ˈکیهان هاشم نیاˈ عصر روز سه شنبه در آستانه چهارمین سفر استانی رییس جمهوری و هیأت دولت به گیلان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مصوبات فراگیر و ابعاد مختلفی داشته اند و به تمامی زمینه های توسعه استان توجه شده است بر این اساس، تحقق این مصوبات می تواند افق تازهی در توسعه استان ترسیم کند.

وی افزود: در سه دوره سفر هیأت دولت به گیلان که در اسفندماه سال ۱۳۸۵ ، آبان ماه سال ۱۳۸۷ و بهمن سال ۱۳۸۹ صورت گرفت؛ در مجموع بیش از ۸۶۹ مصوبه و توافقنامه و در قالب سه هزار و ۷۶ طرح و پروژه در راستای پیشبرد اهداف کلان توسعه استان و حل مشکلات تصویب شد.

هاشم نیا ادامه داد: از مجموع ۸۶۹ مصوبه در قالب سه هزار و ۷۶پروژه در سه دوره سفر، ۵۱۹ مصوبه معادل ۶۰ درصد محقق شده و ۲۵۷ مصوبه معادل ۳۰ درصد در دست اجراست و ۹۱ مصوبه معادل ۱۰ درصد در دست پیگیری می باشد و به عبارتی مجموعاً تعداد ۷۷۸ مصوبه یعنی در حدود ۹۰ درصد از مصوبات محقق یا اجرایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: در دور اول سفر هیات دولت به گیلان ۲۲۲ مصوبه و ۱۹ توافقنامه و در قالب ۷۲۱ طرح و پروژه به تصویب رسید که تعداد ۲۳۹ مصوبه و توافقنامه حدود ۹۹ درصد مصوبات اجرایی شده اند و از این تعداد نیز ۱۸۲ مصوبه و توافقنامه حدود ۷۶ درصد تحقق یافته اند.

استاندار گیلان یادآور شد: در دور دوم سفر هیات دولت نیز ۲۵۳ مصوبه و ۱۳ توافقنامه در قالب ۹۷۸ طرح و پروژه به تصویب رسید که تعداد ۲۵۶ مصوبه و توافقنامه حدود ۹۶ درصد مصوبات اجرایی شده اند و از این تعداد، ۱۷۶ مصوبه و توافقنامه در حدود ۶۶ درصد تحقق یافته اند.

وی اضافه کرد: همچنین در دور سوم سفر هیات دولت به گیلان ۳۶۲ مصوبه در قالب یک هزار و ۳۷۷ طرح و پروژه به تصویب رسید که تعداد ۲۸۱ مصوبه در حدود ۷۸ درصد مصوبات اجرایی شده اند و از این تعداد، ۱۶۱ مصوبه در حدود ۴۵ درصد تحقق یافته اند.

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری و هیأت دولت فردا (چهارشنبه) در چهارمین دور سفر استانی به گیلان سفر می کنند.ک/۳

۶۰۵/۶۹۵

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.