۹۰ درصد خواسته‌های یاوری را برآورده کردیم / انگیزه حرف اول را می‌زند

سرپرست تیم فجر سپاسی شیراز گفت: ۹۰ درصد خواسته‌های یاوری را برآورده کردیم و اغلب بازیکنانی که وی میخواسته را جذب تیم کرده‌ایم

   محمد عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:‌ آن چیزی که یاوری مد نظر قرار داشت در فصل نقل و انتقالات انجام دهد تا حد زیادی برآورده شد و بیشتر مهره‌های مورد نظر وی به تیم جذب شد.
وی تاکیدکرد: ما با وعده‌های کمک‌های مالی استان کار خود را در فصل نقل و انتقالات شروع وبه پایان رساندیم و حالا نوبت مسئولان استان است که به قول‌های خود عمل کنند چرا که ما تمام تلاش‌ خود را برای موفقیت تیم فجر به پایان رساندیم.
وی تاکید کرد: در حال حاضر زمان مناسبی نیست تا بخواهیم درباره وضعیت فجر در لیگ دوازدهم پیش بینی داشته باشیم و باید اجازه دهیم تا چند هفته از لیگ دوازدهم بگذرد و با مقایسه وضعیت فجر با دیگر تیم‌های لیگ در خصوص عملکرد آن‌ها اظهار نظر کنیم.اسم و رسم‌ها نتیجه را مشخص نمی کند.
عاری در خصوص عملکرد تیم‌ها بیان داشت: باید دید که بازیکنان جذب شده به یک تیم، در عمل چگونه عمل می‌کنند.بسیاری از افراد دل به اسم و رسم‌ها خوش کرده‌اند در حالی که این نام‌های بزرگ نیستند که عیار تیم رامشخص میکنند بلکه عملکرد بازیکنان در یک تیم کیفیت آن را مشخص میکند.وی ادامه داد: بسیاری از تیم‌ها بازیکنی را به جمع خود اضافه می‌کنند که دارای نام سرشناس است ولی در عمل در هنگام ارائه بازی ، نتیجه معکوس از وی می‌گیرند چرا که مسائل روحی- روانی ، شرایط خاص موجود در مسابقه و دلایل مختلف دیگر بازی یک بازیکن را تحت الشعاع خود قرا رمی‌دهد.
وی افزود: به همین خاطر نمیتوان ادعا کرد تیمی که صاحب بازیکنان معروفی است به طور قطع نتایج بهتری می‌گیرد چرا که در تیم‌هایی مثل فجر بازیکنان جوان و جویای نامی وجود دارد که انگیزه بسیار بالایی دارند و می‌توانند نتایج خود کسب کنند.
*هیچ قولی نمی‌دهم
وی در خصوص وضعیت فجر در لیگ دوازدهم بیان داشت: هیچ قولی در خصوص شرایط فجر در آینده نمی‌دهم به اعتقاد من قول دادن کار یک سرمربی است و البته آن هم درست نیست.
وی تاکید داشت: تنها مطلبی که می‌توانم عنوان کنم این است که تیمی که انگیزه بسیار بالایی دارد در هر شرایط کاری بافشارهای روحی-روانی و مالی باز هم می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم در فصل دوازدهم دل مردم و هواداران عزیر شیرازی را شاد کنیم و در جایگاهی که مستحق آن هستیم قرار بگیریم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.