۹۰۰ طرح عمرانی زیربنایی در کشور در قالب طرح های مهر ماندگار دولت اجرایی می شوند

به گزارش ایرنا، ‘علی اکبر محرابیان’ روز چهارشنبه در جریان سفر به استان لرستان و بازدید از طرح های عمرانی مهر ماندگار استان افزود: بر اساس تاکید و برنامه ریزی دولت خدمتگزار این طرح ها همگی تا سال ۹۲ تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی اظهار داشت: به همین منظور اعتبارات ویژه و مناسبی برای تسریع در روند اجرا و بهره برداری از طرح های مهر ماندگار تامین و تزریق شده است.

محرابیان گفت: طرح های مهر ماندگار دولت با توجه به نقش و اثرگذاری در توسعه و آبادانی کشور دارند، در زمان بهره برداری تحول چشمگیری را در حوزه های مختلف عمرانی، اقتصادی، بهداشتی ، کشاورزی و صنعتی ایجاد خواهند کرد.

دستیار ویژه رییس جمهور در خصوص فعالیت های عمرانی استان لرستان نیز گفت: لرستان یکی از استان های توانمند و با ظرفیت بسیار مناسب در حوزه های مختلف است.

وی افزود: به همین دلیل تعدادی از طرح های عمرانی ملی و زیرساختی استان در بخش های مختلف حمل و نقل ریلی و جاده ای، کشاورزی، سد سازی و مهار آب ها، اقتصادی، صنعتی و درمانی به عنوان طرح های مهر ماندگار اجرا می شوند.

به گفته وی، تکمیل این طرح ها نقش مهم و موثری در رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان لرستان خواهند داشت.

محرابیان در جریان سفر خود به استان لرستان به همراه استاندار لرستان از روند اجرای طرح های مهر ماندگار پتروشیمی لرستان، سد ایوشان، طرح انتقال آب کاکا رضا، بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد و مجتمع تفریحی، گردشگری بنیاد شهید بازدید کرد.

۶۴۸/۱۶۲۵/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۲۱۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.