۹۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده در تهران وجود دارد

۹۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده در تهران وجود دارد

عصر خودرو : معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور از خروج مینی بوس های فرسوده خبر داد و گفت: حدود ۹۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده در تهران وجود دارد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران محمدعلی شاعری  با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا در تهران گفت: در همین راستا سازمان محیط زیست کشور با همکاری شهرداری تهران و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور حدود ۱۰۰ مینی بوس دودزا با عمر بالای ۲۵ سال را از رده خارج نموده و جایگزین کردیم.

وی ادامه داد: ۱۰ میلیون تومان از سوی سازمان محیط زیست، ۱۰ میلیون تومان از سوی شهرداری و ۲۰ میلیون تومان هم تسهیلات با بهره کم به رانندگان این مینی بوس تعلق گرفت لذا در سال ۳ ماهه اول سال شاهد از رده خارج شدن این وسایل آلاینده و غیراستاندار از سطح پایتخت بودیم.
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست کشور با تأکید بر اینکه هنوز در سال جاری تامین اعتبار جایگزینی ۹۰۰ دستگاه مینی بوس فرسوده انجام نشده است، خاطر نشان کرد: هنوز منتظریم تا تامین اعتبار جایگزینی مینی بوس های فرسوده انجام شود تا شاهد کم شدن آلودگی هوا و … در تهران شویم./

دوشنبه ۲۳ مرداد   ۱۱:۵


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهسا قاسمپور:

    سازمان محیط زیست ، شهرداری تهران و شورای شهر یعنی توانایی اعطای تسهیلات به ۹۰۰ دستگاه مینی بوس خطی فرسوده که باعث الودگی هوای تهران و همچنین زشت نشان دادن شهر تهران میشود را ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.