“بهترین ماسک‌های پوست” برای نوروز 93

شاید برای شما هم جالب باشد بدانید برای آن که در مهمانی‌ها پوستی صاف و شفاف داشته باشید، چگونه می‌توانید در مدت زمانی کوتاه پوست خود را آماده کنید.

  قبل از شروع کار با مواد آرایشی ابتدا باید صورت خود را ۱ دقیقه با آب سرد به خوبی بشویید و مطالعات اخیر پژوهشگران نشان می‌دهند آب سرد تاثیر زیادی در بسته شدن منافذ پوست و سفت شدن و ایجاد جلوه‌ای متفاوت در پوست شما خواهد داشت.

بررسی‌ها نشان می‌دهند ماسک کیوی و پرتقال مناسبت ترین ماسک برای پوست در فصل بهار است و علاوه بر آبرسانی و مرطوب کردن پوست شما تاثیر زیادی در شفافیت و از بین بردن لکه‌ها دارند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند مرطوب کردن پوست بعد از استفاده از ماسک‌ها با مرطوب کننده‌ها تاثیر استفاده از ماسک‌ها را چندین برابر می‌کند و بهتر است صبح‌ها بعد از بیدار شدن از خواب و شب‌ها قبل از استراحت و یا ۲ ساعت قبل از رفتن به مهمانی با ماساژ پوست خود با پرتقال و کیوی و شست و شو با آب یخ پوست خود را شاداب و سرحال کنید.

— if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at momtaznews.com/content-only/faq.php#publishers.

هشت صبح
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.