AC اشنیتزر و ب ام و سری ۶ گران کوپه

ای سی اشنیتزر این بار به سراغ ب ام و سری ۶ گران کوپه رفته است تا محصولی اغواگر روانه بازار کند . بسته ی ارائه شده توسط این تیونر تغییرات زیادی را برای محصول باواریایی به همراه داشته است بطوریکه قدرت مدل ۶۴۰d از ۳۱۳ به ۳۶۰ اسب بخار و قدرت مدل ۶۴۰i از ۳۲۰ به ۳۶۰ اسب بخار افزایش پیدا کرده است . علاوه براین استفاده از صداخفه کن های اسپرت در عقب به همراه سراگزوزی های کروم موجب شده است تا شتاب این محصول افزایش پیدا کند . به منظور مهار ب ام و متحول شده ،  اشنیتزر در جلو از سیستم های ترمز با کالیپرهای ۸ پیستونه با کارایی بالا بهره گرفته است . دیگر تغییر فنی در این محصول استفاده از کیت تعلیق spring می باشد .

BMW 6-Series Gran Coupe by AC Schnitzer

ظاهر ب ام و سری ۶ گران کوپه دستخوش تغییراتی هم شده که از جمله این موارد می توان به اسپویلر جلو ، جلو پنجره مشبک کروم و لبه های اضافه شده به سپر عقب اشاره کرد . بنا به انتخاب مشتری میتوان رینگ های ۱۹ یا ۲۰ اینچی در طرح های مختلف را برروی این محصول مشاهده نمود .

در داخل نیز ای سی اشنیتزر مواردی مانند کیسه هوای فرمان ، پوشش آلومینیومی مشکی برای سیستم i-Drive و پدال های آلومینیومی را نیز به این محصول اضافه کرده است .

بی ام و تیونینگ

فیسبوک


مجله پدال

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.