Acer Iconia A1 معرفی شد، جدی ترین رقیب آیپد مینی با قیمت ۱۷۰ دلار

ممتازنیوز:

Acer-Iconia-A1-photo-forward

شرکت ایسر یک تبلت جدید اندرویدی، با مشخصاتی قابل قبول و قیمتی مناسب معرفی نمود. این تبلت جدید Acer Iconia A1 نام دارد که می توان آن را جدی ترین رقیب تبلت آیپد مینی اپل نام نهاد، تبلتی که همانند آیپد مینی دارای صفحه نمایشی ۷.۹ اینچی است. پردازنده این تبلت نیز ۴ هسته ای است ولی هنوز نوع آن مشخص نیست.

همانطور که اعلام شد این تبلت ایسر دارای صفحه نمایش ۷.۹ اینچی LED IPS با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل و نسبت تصویر ۴:۳ می باشد. دوربین پشت این تبلت ۵ اینچی است و می تواند ویدئوهایی با ۱۰۸۰p را ضبط نماید، ضمن اینکه یک دوربین هم در جلو برای تماس های ویدئویی وجود دارد.

خوشبختانه در Iconia A1 بخش ارتباطی بسیار متنوعی قرار دارد که می توان به پورت microHDMI و قابلیت ارتباطی ۳G اشاره نمود. این تبلت در دو نسخه ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود، همچنین یک اسلات microSD card برای ارتقا فضای ذخیره سازی وجود دارد.

ضخامت این تبلت اندرویدی ایسر ۰.۴۴ اینچ و وزن آن کمتر از ۵۰۰ گرم می باشد. در بخش نرم افزاری نیز، سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ به همراه مجموعه ای از اپلیکشن های کاربردی ایسر قرار دارد. Acer Iconia A1 قرار است در ماه June روانه بازار شود. قیمت نسخه ۸ گیگابایتی آن ۱۶۹.۹۹ دلار و نسخه ۱۶ گیگابایتی آن ۱۹۹.۹ دلار است. نظر شما در مورد این تبلت جدید ایسر چیست؟

slashgear

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.