سایت خبری ممتاز نیوز یکی از پربیننده ترین پایگاههای اینترنتی فارسی زبان است که توانسته در مدت فعالیت خود مخاطبان فراوانی را جذب نموده و از محبوبیت خوبی برخوردار شود.

جزء ۱۵ سایت برتر خبری در دسته بندی پایگاههای خبری ایران بین بیش از ۷۰۰ سایت ثبت شده.

http://peyvandha.ir/5-2.htm

مزایای تبلیغات در سایت خبری ممتازنیوز

سایت خبری ممتازنیوز با ویژگی های ذیل مکانی مناسب جهت تبلیغات موثر می باشد.

  • https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/01/9bd85467c994f4da4c2f656126adf51a.png ۱- به طور میانگین روزانه در حدود ۱۰۰ هزار نفر تبلیغ شما را در سایت ممتازنیوز خواهند دید که مشتریان بالقوه خدمات و محصولات شما محسوب می شوند.
  • https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/01/9bd85467c994f4da4c2f656126adf51a.png ۲- یکی از ویژگی های منحصر بفرد پورتال ممتاز که آن را از بسیاری سایتهای دیگر مستثنی می کند سئو بسیار قوی و ورودی بالا از موتور گوگل است. طبق آمار روزانه تقریبا ۸۰ درصد از بازدید کنندگان سایت ممتاز، جدید الورود بوده و از طریق جستجوی مطالب مختلف در موتورهای جستجو نظیر گوگل وارد سایت می شوند که این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا هر روز مشتریان و مخاطبان جدیدی را جذب نمایید. این در حالی است که اکثر سایتهای پر بازدید یک سری بازدید کننده محدود دارند که هر روز به آن سایت سر میزنند. در سایتهای با کاربر ثابت شاید در روزهای نخست قرار گرفتن تبلیغات کاربران زیادی به سمت شما رجوع کنند، اما پس از چند روز تبلیغ شما تکراری شده و دیگر توجهی به آن نمی شود.
  • https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/01/9bd85467c994f4da4c2f656126adf51a.png ۳- تنوع قسمت های سایت ممتازنیوز و گستردگی موضوعی مطالب (سیاسی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، خودرو، استخدام، موضوعات خانواده، موفقیت، طنزو…) باعث شده هر سلیقه ، گروه ، رنج سنی و جسنیتی با توجه به نیاز خود به سایت مراجعه نموده و این سایت جزو محبوب ترین سایت های فارسی شناخته شود.
  • https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/01/9bd85467c994f4da4c2f656126adf51a.png ۴- سرعت مناسب بارگذاری صفحات باعث نمایش سریعتر و موثرتر تبلیغ شما خواهد شد.

در صورت نیاز میتوانید اطلاعات مربوط به آمار ترافیک و محبوبیت را از سایت های عمومی و بین المللی نظیر الکسا دریافت نمائید.

پلن مدت نمایش نوع تبلیغ توضیحات و محل نمایش در صفحه تعرفه (تومان)
A ۳۰ روز بنری – ۴۶۸×۶۰ بالای تمامی صفحات سایت تماس بگیرید
B ۳۰ روز بنری – ۴۶۸×۶۰ بالای تمامی گروه ها ، اخبار و مطالب سایت تماس بگیرید
C ۳۰ روز بنری – ۴۶۸×۶۰ پایین تمامی گروه ها ، اخبار و مطالب سایت تماس بگیرید
E1 ۳۰ روز بنری – ۲۶۰×۸۰ صفحه اصلی و تمامی صفحات سایت – بالای سایدبار سمت چپ تماس بگیرید
E2 ۳۰ روز بنری – ۲۶۰×۲۶۰ صفحه اصلی و تمامی صفحات سایت – سایدبار سمت چپ تماس بگیرید
G ۳۰ روز متنی – یک خط تمامی گروه ها، اخبار و مطالب سایت – سایدبار سمت چپ تماس بگیرید

هزینه ارسال هر رپورتاژ در سایت ممتاز نیوز ۳۵۰ هزار تومان می باشد.

در صورت تمایل می توانید فرم زیر را تکمیل نماید تا در اولین فرصت برای هماهنگی با شما تماس گرفته شود.