AMDدر میان خانواده بزرگ ایسوس

همایش‌هایی با خانواده بزرگ ایسوس

فاوانیوز: احترام به کاربران و تکریم خریداران همواره یکی از ارزش‌های اصلی ایسوس بوده است و در همین راستا ایسوس به‌صورت متناوب اقدام به برگزاری همایش‌هایی با خانواده بزرگ ایسوس ایران می‌کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ماهنامه شبکه، احترام به کاربران و تکریم خریداران همواره یکی از ارزش‌های اصلی ایسوس بوده است و در همین راستا ایسوس به‌صورت متناوب اقدام به برگزاری همایش‌هایی با خانواده بزرگ ایسوس ایران می‌کند. آخرین همایش ایسوس با هدف معرفی نوت‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌های AMD در تاریخ ۳۱ شهریور ماه با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از نمایندگان فروش و اهالی رسانه‌ها برگزار شد.

در این همایش جدیدترین مدل‌های نوت‌بوک ایسوس که از پردازنده‌های AMD استفاده می‌کنند، توسط بهمن سعادت‌خواه، مدیر فروش نوت‌بوک، نت‌بوک و تبلت ایسوس معرفی شده و ویژگی‌های پلتفرم جدید این سری از محصولات نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت. نوت‌بوک‌های جدید AMD ایسوس از پلتفرم پیشرفته Trinity بهره می‌برند. از ویژگی‌های جدید APUهای این پلتفرم می‌توان به بهره‌گیری از ۱٫۳۰۳ میلیارد ترانزیستور و توان مصرفی ۱۷ وات اشاره کرد. این پلتفرم جدید برای نخستین‌بار از رم‌های DDR3 نیز پشتیبانی می‌کند. به گفته سعادت‌خواه، قدرتمندترین عضو این خانواده A10 است که پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس کاری ۲٫۳ گیگاهرتز است و می‌تواند تا ۲٫۳گیگاهرتز نیز اورکلاک شود. محصولات این پلتفرم جدید با دو مدل کارت گرافیک عرضه می‌شوند. نمونه نخست با کارت گرافیک HD 7660G و نمونه دوم با کارت گرافیک HD7670M همراه خواهد بود.

هردوی این کارت‌های گرافیکی می‌توانند با استفاده از پورت DP از سه تصویر همزمان پشتیبانی کنند. در ادامه تعدادی از محصولات این خانواده از سری‌های X و K (برای مصارف خانگی)، سری N (برای مصارف حرفه‌ای) و سری U (سری فوق باریک ایسوس) نیز معرفی شدند. برخی از مدل‌های سریU با پنل لمسی عرضه شده‌اند که به احتمال زیاد نشانه استقبال از نسخه جدید ویندوز مایکروسافت است. سعادت‌خواه در پایان این همایش اعلام کرد که در آینده محصولات مبتنی بر AMD بخش ثابتی از سبد محصولات ایسوس در ایران خواهد بود.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.