Aspire S7؛ باریک ترین اولترابوک جهان از Acer

ایسر یکی از فعال ترین شرکت های سخت افزار جهان در یکسال گذشته بوده و گام های بلندی به خصوص در تولید اولترابوک برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، ایسر موفق به تولید باریک ترین اولترابوک جهان گردیده که از ۲۶ اکتبر در بازارهای جهانی حضور خواهد یافت. البته اولترابوک Aspire S7 از امروز در بازار امریکا به صورت اختصاصی به فروش می رسد و در دو مدل ۱۱٫۶ و ۱۳٫۳ اینچ تولید می شود. در مدل ۱۱٫۶ اینچی از پردازنده Core i5-3317UB و در مدل ۱۳٫۳ اینچی از پردازنده قدرتمند Core i5-3317UB استفاده می شود.

برای ذخیره سازی اطلاعات نیز از دو سالید دیسک در حالت RAID 0 بهره گرفته می شود تا تجربه ای جدید از سرعت انتقال اطلاعات را تجربه کنید. سرویس ذخیره سازی ابری، باتری Li-Polymer، پورت های USB 3.0 و زمان خروج از حالت Sleep در حالت ۱٫۵ ثانیه از امکانات اولترابوک Aspire S7 می شوند.

صفحه نمایش هر دو مدل از نوع IPS بوده و تصاویر از زاویه ۱۷۸ درجه ای نیز قابل مشاهده هستند. ایسر اولترابوک جدید خود را به سیستم عامل ویندوز ۸ مجهز کرده که می تواند تاثیر فراوانی در تعداد فروش آن بگذارد. قیمت مدل ۱۱٫۶ اینچی معادل ۱،۱۹۹ دلار و مدل ۱۳٫۳ اینچی نیز ۱،۳۹۹ دلار است.

خبر های مرتبط:

  1. اولترابوک فوق‌العاده باریک Aspire S5 ایسر آماده فروش
  2. Aspire S5 ;باریکترین اولترابوک جهان محصول جدید ایسر
  3. Portege Z930؛ عنوان “سبکترین اولترابوک در جهان” از توشیبا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.