BRT به بزرگراه امام علی(ع) هم می‌رود

۲۵اردیبهشت،

BRT به بزرگراه امام علی(ع) هم می‌رود

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: پس از افتتاح بزرگراه امام علی (ع) اقدامات اجرایی برای احداث خط تازه اتوبوس های BRT در مسیر این بزرگراه صورت خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز» به نقل از ایسنا، پیمان سنندجی با بیان این مطلب اظهار کرد: احداث خط تازه اتوبوس های BRT در مسیر بزرگراه امام علی(ع) در دستور کار قرار دارد که در تلاشیم پس از بهره برداری از این بزرگراه عملیات احداث خط تازه اتوبوس های تندرو را آغاز کنیم.

وی تصریح کرد: طول خط تازه اتوبوس های تندرو در مسیر بزرگراه امام علی (ع) حدود ۳۳ کیلومتر خواهد بود که این خط از مینی سیتی آغاز می گردد و تا انتهای مسیر بزرگراه ادامه می یابد.

سنندجی با بیان اینکه مشکل اتوبوسرانی تهران اکنون کمبود ناوگان است گفت: طی ۲ سال قبل هیچ اتوبوس تازهی از سوی دولت به شهر تهران اختصاص نیافته است، این در حالیست که تنها برای حفظ وضعیت موجود باید سالانه هزار دستگاه اتوبوس تازه وارد ناوگان شود.

وی خاطرنشان کرد: به همین سبب شهرداری تهران اقدام به خرید اتوبوس های دوکابین خارجی کرده که متاسفانه برای خرید این اتوبوس ها نیز کمکی به شهرداری نشده است و ما منتظر هستیم که سری تازه اتوبوس های دوکابین وارد ناوگان شود.

سنندجی اظهار کرد: در تلاشیم سال جاری شبکه خطوط اتوبوس های تندرو را تکمیل کنیم.

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت   ۱۴:۲۶

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.