Dishonored: Game of the Year Edition به همراه تاریخ انتشار یافتن معرفی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

یکی از بازی هایی که توانست در سال قبل، با خلق یک گیم پلی زیبا و اتمسفری سنگین به موفقیت های خوبی در هر دو بخش انتقادی و فروش دست یابد

یکی از بازی هایی که توانست در سال قبل، با خلق یک گیم پلی زیبا و اتمسفری سنگین به موفقیت های خوبی در هر دو بخش انتقادی و فروش دست یابد، عنوان Dishonored بود که این موفقیت ها با انتشار یافتن DLC هایی نیز برای بازی ادامه داشت. حال اگر شما یکی از آن دسته اشخاصی میباشید که به این بازی علاقه داشته، ولی نتوانسته اید که DLC های آن را تجربه کنید، می توانید خوشحال باشید. چرا که بتسدا رسما از عنوان Dishonored: Game of the Year Edition رونمایی کرد.

Dishonored: Game of the Year Edition که در ماه آینده منتشر خواهد شد، شامل نسخه کامل بازی به همراه تمامی DLC های آن که : Dunwall City Trials, The Knife of Dunwall, The Brigmore Witches و Void Walker’s Arsenal.هستند، می باشد.

Dishonored: Game of the Year Edition در تاریخ ۸ اکتبر در آمریکای شمالی و ۱۱ اکتبر در اروپا، برای PC, PS3 و Xbox 360 عرضه می گردد.

همچنین شما می توانید باکس آرت pc، نسخه سال بازی Dishonored را در زیر ملاحظه فرمایید. البته باکس آرت نسخه های PS3 و Xbox 360 هم دقیقا به همین شکل است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.