DMC و آونتادور ، قسمت دوم [ویدئو]

۲۴م آذر ،

سرانجام ۱۲٫۱۲٫۱۲ فرا رسید و DMC از تازهترین محصول خود رونمایی کرد . می توان گفت این خودرو که بر پایه ی لامبورگینی آونتادور LP900 می باشد یکی از جذاب ترین تیونینگ های لامبورگینی در سال اخیر بوده است .

زمانی که DMC اولین تیونیگ خود را برروی آونتادور در ماه قبل به نمایش گذاشت همه ی طرفداران این گاو ایتالیایی حیرت زده شدند . حال این بار این تیونر لوکس آلمانی یک بار دیگر به سراغ آونتادور رفت و محصولی بی بدیل را خلق کرد . محصول تازه ظاهری به مراتب خشن تر پیدا کرده است که این به لطف سپرهای تازه فیبرکربنی ، رکاب های جانبی ای که در دل خود پنل های دیفیوزر را جا داده اند و همچنین دیفیوزر بزرگ و یک بال تازه در نمای عقب حاصل شده است .

از دیگر مواردی که شما را عاشق این محصول می کند صدایی است که از ااگزوزهایش خارج می گردد ، که این امر به لطف سیستم اگزوز تازهش حاصل شده است . این سیستم اگزوز از جنس تیتانیوم می باشد و با ۳٫۴۵ کیلوگرم وزن ، ۹۰ درصد سبک تر از مدل اصلی می باشد کیت SV تنها برروی ده خودروی آونتادور قرار می گیرد و بنا به نقل از ی مدیر بازاریابی DMC ، هیچکدام از این ده کیت مشابه نخواهند بود .

اما کار به اینجا ختم نمی شود چرا که مهندسین DMC قلب ۱۲ سیلندر این محصول را به قدرت ۹۰۰ اسب بخار رسانده اند . از دیگر تغییرات فنی می توان به جایگزینی پمپ و سیستم سوخت رسانی ، نازل انژکتور و تنظیم کننده فشار و همچنین بروزرسانی سیستم الکترونیکی اشاره کرد .

 

مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.