EOS 6D؛ کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی کانن

عکاس حرفه ای هستید؟ پس لازم است با دوربین جدید EOS 6D آشنا شوید. این کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی Full Frame این شرکت به حساب می آید.

با وزنی ۶۹۰ گرمی حدود ۲۰ درصد از مدل ۵D Mark III سبک تر است و از دیگر مدل های فول فریم ارزان تر به حساب می آید. و بنابراین در رقابت مستقیم با دوربین نیکون D600 قرار می گیرد.

علاه بر اینها این نخستین دوربین سری EOS است که به وای-فای مجهز گشته و با اپلیکیشن های رایگان این شرکت برای اندروید و آیفون کار می کند. می توانید با تلفن تان تنظیمات دوربین ۶D را تغییر دهید و حتی بین آنها تصاویر را منتقل کنید.

hr6def24105frontcl 1347836961 1  EOS 6D؛ کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی کانناین دوربین دارای یک سنسور ۲۰٫۲ مگاپیکسلی است و از سیستم پردازش تصویر DIGIC 5+ استفاده می کند که می تواند تصاویر با سرعت ۴٫۵fps بگیرد و عکس HDR نیز تهیه می کند.

فیلمبرداری به صورت ۱۰۸۰p با ۳۰fps است و کلیپ های تهیه شده ۳۰ دقیقه ای خواهد بود. میزان ISO نیز بین ۱۰۰ تا ۱۰۲۴۰۰ متغیر است و امکان فوکوس ۱۱ نقطه ای همزمان دارد. یک نمایشگر ۳ اینچی هم آن را همراهی می کند و ورودی میکروفن استریو نیز دارد. و البته فقط یک کارت حافظه می خورد.

این دوربین از آذر ماه به فروش می رسد. مشخصات کامل دوربین را در dpreviewببینید.

منبع: دوربین عکاسی

 EOS 6D؛ کوچکترین، سبک ترین و ارزان ترین دوربین عکاسی کانن

خبر های مرتبط:

  1. دوربین کامپکت SX130 IS کانن با امکان عکاسی مینیاتوری
  2. شوک‌آور ترین خبر سال: کنار رفتن کداک از بازار دوربین‌های عکاسی
  3. رونق‌ بازار خرید و فروش دوربین‌های عکاسی ارزان قیمت در ایام نوروز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.