fh لپ تاب جدید DEEL آشنا شوید.

مدل Inspiron 5110-Z از لپ‌تاپ‌های جدید و باقابلیت DELL در بازار داخلی است.

 به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Intel 2450M 2.5GHz Core i5، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم Nvidia GeForce GT525M 1024 MB UpTo 4096 MB است.

نمایشگر این لپ‌تاپ هم کاملا براق است و به راحتی نور محیط را بازتاب می‌دهد که این مساله در زیر نور آفتاب می‌تواند کمی مشکل‌ساز باشد. کیفیت دید از زاویه‌ عمودی هم به خوبی کیفیت دید از زاویه‌ افقی نیست و رنگ‌ها خیلی زود تغییر وضعیت می‌دهند. در کل صفحه نمایش ۶/۱۵ اینچی این لپ‌تاپ از نوع HD TrueLife و با وضوح تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ نقطه در اینچ فضای کار وسیعی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
این لپ‌تاپ همچنین از نظر وزنی توازن خوبی دارد و با وزن ۶/۲ کیلوگرم چندان سنگین به نظر نمی‌رسد.
تجهیز به اپتیکال درایو ۸X DVD±RW DL، بلوتوث، تاچ پد بزرگ و راحت مولتی تاچ، وب‌کم و… از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ است. لپ‌تاپ مذکور همچنین به پورت خروجی VGA، پورت HDMI، شبکه بی‌سیم Wireless، شبکهLAN: 10/100/1000، دو پورتUSB 2.0، دو پورت USB 3.0 و… مجهز است.
مدت شارژدهی باتری این لپ‌تاپ هم با باتری ۴۸ وات ۶ سلولی و Wi-Fi روشن، روشنایی ماکزیمم نمایشگر و استفاده از آن در کارهای نسبتا سنگین باتری حدود ۳ ساعت و ۳۳ دقیقه است. این مدت زمان شارژدهی برای لپ‌تاپی ۶/۱۵ اینچی با این قیمت بسیار خوب است. به طور کلی طراحی زیبا نسبت به سایر مدل‌های دل، تجهیزات داخلی قدرتمند به همراه ساخت با کیفیت و محکم و قیمت مناسب، تجهیز به صفحه نمایش عریض و با کیفیت LED،کارآیی در محیط‌ها و شرایط مختلف، بهره‌گیری از پورت‌های متنوع و مفید نظیر ۲ پورت USB 3.0، eSATA، HDMI، تجهیز به صفحه کلید بزرگ و مجزا به همراه سری کلیدهای عددی در سمت راست، تجهیز به سیستم تهویه‌ قدرتمند برای خنک نگه داشتن دستگاه، صدای بلند و نسبتا خوب اسپیکرهای استریو، تجهیز به پد لمسی بزرگ و راحت و… از نقاط قوت این لپ تاپ و عدم تجهیز به پورت از نقاط ضعف این لپ‌تاپ است.این لپ‌تاپ که در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، سبز به بازار عرضه شده است، قیمتی حدود یک میلیون و ۷۰۰ تا یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان دارد.

مطالب مرتبط :

با این قاب آی‌پد خود را به لپ‌تاپ تبدیل کنید ‏+عکس
چگونه لپتاپ را تمیزکنیم؟
معرفی لپ تاپ X44H اسوس
جدیدترین لپ تاپ + عکس
یک لپ‌تاپ باقابلیت از ای بی ام لنوو + تصاویر
کاربران علاقه‌مند به بازی لپ‌تاپ سه‌بعدی وارد بازار شد
نکات مهم و کلیدی لب تاپ
قیمت لپ تاپ در بازار امروز
قیمت لپ تاپ های اچ پی در بازار امروز

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.