G Pad 8.3 ال جی با طعم کیت کت

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

 

سایت خبری ممتاز: سرانجام نسخه اندروید کیت‌کت برای کاربران ایرانی ال‌جی G Pad 8.3 عرضه شد.

 از زمان عرضه اولین تبلت ال‌جی، این محصول با نسخه ۴٫۲ اندروید قابل اجرا بود اما اکنون کاربران ایرانی قادر خواهند بود که از قابلیت‌های ممتاز جدیدترین نسخه از اندروید، کیت‌کت ۴٫۴، بهره‌مند شوند.

بعد از به‌روزرسانی به این نسخه کارامد از سیستم‌عامل اندروید، امکانات جدید اندروید کیت‌کت، مانند بهبود قابلیت‌های ُSMS و توانایی انتخاب Hangouts به عنوان برنامه پیش‌فرض، طراحی مجدد نوار پیمایش و همین‌طور تجربه کاربری انحصاری Knock Code ال‌جی و بسیاری قابلیت‌های دیگر، در تبلت ال‌جی G Pad 8.3 در دسترس خواهد بود.

 با وجود صفحه‌نمایش بزرگ ال‌جی G Pad 8.3 دارای ظاهری شیک و باریک است که به اندازۀ کافی برای نگه داشتن با یک دست راحت است. این قابلیت حمل آسان بر اساس یادگیری ال‌جی از نظر مشتریان در مورد اندازۀ بهینۀ یک تبلت ایجاد شده است. ال‌جی G Pad 8.3 با حفظ قابلیت جابجایی آسان، باتری قابل حمل ۴۶۰۰ میلی‌آمپر بی‌نظیری را برای زمان استفادۀ بادوام در خود گنجانده است. در عین حال با وزن ۳۳۸ گرم هنوز به سبکی یک روزنامه است.

 

ال‌جیG Pad 8.3 ضمن برخورداری از ویژگی‌های اصلی دیگر دستگاه‌های سری پیشرفتۀ G، نظیر گوشی‌های هوشمند G Pro و G2، اولین تبلت ۸ اینچی است که به نمایشگر Full HD مجهز است.

G Padبا نمایشگر ۱۲۰۰×۱۹۲۰ از نوع WUXGA یا (Widescreen Ultra Extended Graphics Array) قادر است کیفیت تصویری با وضوح بالاتر از نمایشگر استاندارد Full HD فراهم کند. علاوه بر این، پردازندۀ چهارهسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتز کوالکومSnapdragon 600  تجربۀ مشاهده را با عملکرد قدرتمندی ارتقا می‌دهد و در نهایت کاربران از محتوای Full HD بدون هیچ اختلالی لذت خواهند برد.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.