G2 برترین هوشمند دنیا + عکس و مشخصات

گردآوری توسط گروه فناوری اطلاعات ممتاز نیوز

سیبنا: مجلۀ انگلیسی استاف (Stuff) ال‌جی G2 را به عنوان برترین گوشی هوشمند معرفی کرد.

این مجله در شمارۀ ماه دسامبر خود، در مقاله‌ای تحت عنوان “آی‌فون در برابر تمام دنیا”، آی‌فون را با بهترین گوشی‌های هوشمند اندروید سازندگان مختلف مقایسه کرده است.

به گفتۀ استاف، هیچ انتخابی سخت‌تر از این نیست که در دنیای فناوری بخواهیم تصمیم بگیریم که یک گوشی هوشمند بخریم. یکی از سخت‌ترین تصمیمات این است که آی‌فون بخریم یا اندروید. اگر بعد از کلی کشمکش تصمیم گرفتیم که بالاخره اندروید بخریم، حالا سؤال مهم این است که کدام اندروید؟!

هوشمندهایی که در کفۀ ترازوی استاف قرار گرفتند اپل iPhone 5، سامسونگ Galaxy S4، سونی Xperia Z1، اچ‌تی‌سی One و ال‌جی G2 بودند.

استاف بررسی را این گونه آغاز کرد از آنجا که هوشمندها متنوع هستند، دیگر نمی‌توان تلفن هوشمندی را انتخاب کرد که مطابق با همۀ نیازهای شما باشد و این دقیقاً همان چیزی است که استاف در بررسی‌اش به دنبال آن می‌گشت:

یک گوشی هوشمند برای تمامی نیازها!

این مجله اظهار کرد که بیشر کاربران باید همۀ گوشی‌های دیگر را فراموش کنند و فقط ال‌جی G2 بخرند. این یک گوشی هوشمند بی‌نقص و تمام‌عیار است که نمایشگر خارق‌العاده، دوربین عالی و قدرت شگفت‌انگیزی دارد. همۀ اینها به کنار، باتری G2 چندین روز دوام می‌آورد نه چند ساعت.

در ال‌جی G2 هر چه می‌خواهید را می‌توانید پیدا کنید و جای هیچ نگرانی نیست. این گوشی در دوربین، نمایشگر و عملکرد بیشترین رتبه‌ها را از آن خود کرده است.

علاوه بر این، مرکز تحقیقاتی Consumer Reports گزارش داد که ال‌جی G2 یکی از ۱۰ محصول برتر الکترونیک در سال ۲۰۲۲ است. ال‌جیG2  با سبقت گرفتن از محصولات سامسونگ تنها گوشی هوشمند اندرویدی بود که مرکز تحقیقاتی Consumer Reports امریکا در این فهرست جاداده است.

در نتیجه، ال‌جی G2 به عنوان گوشی هوشمند صدرنشین در رسانه‌های پرطرفدار جهانی شناخته شده است. این امر بر قدرت و مزایای G2 برای عموم مردم تأکید دارد.

از آنجا که ارزیابی مرکز Consumer Reports امریکا توسط یک سازمان مشتری‌محور مستقل است و این خبر را به طور رسمی اعلام کرده است سازندگان نمی‌توانند به طور مستقیم از نتایج این تحقیقات برای اهداف تجاری خود استفاده کنند. بنابراین، هیچ خبرگزاری رسمی نمی‌تواند گزارش این ارزیابی‌ها را منتشرکند.


آخرین اخبار
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.