Galaxy Grand 2 سامسونگ، بزرگ و قدرتمند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت سامسونگ از محصول تازه خود موسوم به Galaxy Grand 2 رونمایی کرد تا یک دستگاه دیگر را به خانواده فبلت‌‌های پیشرفته عرضه کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اندازه نمایشگر Galaxy Grand 2 نسبت به مدل قبلی آن افزایش یافته و سامسونگ این محصول را همراه با نمایشگر ۲٫۵۲ اینچی و با کیفیت HD روانه بازار کرده است. 
همچنین گفته شده که این محصول از مدل قبلی خود قوی‌تر است. شرکت سامسونگ برای این گوشی هوشمند پردازنده چهار هسته‌ای در نظر گرفته است که هر هسته پردازشگر با توان ۱٫۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و علاوه بر این شامل رم ۱٫۵ گیگابایتی و باتری ۲۶۰۰ mAh می‌شود. البته باید گفت که دوربین دیجیتالی این گوشی هوشمند ۸ مگاپیکسلی است.
 
این محصول مانند مدل قبلی خود به نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است که البته کاربران می‌توانند پس از مدتی آن را به نسخه ۴٫۳ ارتقا دهند. لازم به ذکر است که این دستگاه قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را نیز دارد.
 
شرکت سامسونگ تولید محصولات موبایلی خود در اندازه‌های مختلف را ادامه می‌دهد و در این میان Galaxy Grand 2 به عنوان یک گزینه تازه برای علاقمندان به گوشی‌های هوشمند بزرگ ارایه شده است. این محصول برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده است که قصد خرید محصول پیشرفته و گرانی چون Galaxy S4 و Note 3 را ندارند.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. داور:

    من الان از این گوشی استفاده میکنم خیلی گوشیه عالی هست خیلی خوبه از هر لحاظ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.