Galaxy Note 2 هفته آینده در ایران

دفتر نمایندگی سامسونگ در تهران روز چهارشنبه خبر از عرضه رسمی Galaxy Note 2 از هفته آینده به بازار ایران خبر داد.
Jelly Bean آخرین نسخه آندروید بوده که با بهره‌گیری از پردازنده چهارهسته‌ای ۶/۱ گیگاهرتزی و حافظه رم ۲ گیگابایتی Galaxy Note 2 به همراه قلم اصلاح شده SPen به بازار جهانی عرضه خواهد شد.
از نکات قابل توجه در محصول جدید سامسونگ می توان به قابلیت جدید Air View اشاره کرد که این گزینه با نگه داشتن قلم ویژه این گوشی روی آیتم‌ها خلاصه‌ای از محتویات و اطلاعات موجود در هر آیتم را نمایان می‌کند.
Pop Up Note نیز امکان دیگری در این گوشی به شمار می‌رود که دسترسی سریع و راحت به یادداشت‌ها در هنگام مکالمه با کمک قلم SPen فراهم می‌کند.امکان عکاسی با دستور صوتی کاربر و تصاویر ویدئویی با کیفیت بالا و ابعاد ۱۶:۹ از دیگر قابلیت‌های Galaxy Note 2 است.
این گوشی جدید در دو رنگ خاکستری و مرمری با گارانتی دو شرکت مایکروتل و سامتل به بازار ایران عرضه می‌شود. دفتر سامسونگ در تهران در خصوص اخذ مبالغ اضافی از خریداران گوشی بابت نصب نرم‌افزارها در هنگام خرید نیز اعلام کرد، این شرکت پیش از این در این مورد اطلاع رسانی کرده که خریداران الزامی به پرداخت چنین هزینه‌هایی نداشته و در واقع از عدم آگاهی خریداران سواستفاده می‌شود.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.