Galaxy S IV با قابلیت تشخیص جهت حرکت چشم‌ها

۱فروردین ۱۳،

 

بزرگترین تحول آتی سامسونگ در دنیای تلفن‌های همراه که Galaxy S IV نام دارد، مجهز به فناوری ویژه‌ای خواهد بود که می‌تواند جهت حرکت چشم‌ها را تشخیص دهد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند که تا کمتر از ۱۰ روز دیگر به صورت رسمی معرفی می‌شود بر نسل تازه نرم‌افزارها تمرکز دارد و با قابلیت تشخیص جهت حرکت چشم کاربر می‌تواند مشخص کند که چه زمانی به صورت خودکار صفحه مورد نظر شما را با بالا حرکت دهد. 
یکی از کارمندان سامسونگ که نخواست نامش فاش شود در این خصوص توضیح داد زمانی که کاربر مشغول مطالعه یک مقاله روی Galaxy S IV است و چشمان آن به خطوط پایانی صفحه می‌رسد، گوشی به صورت خودکار صفحه را به سمت بالا حرکت می‌دهد تا ادامه متن نمایان شود.
این منبع آگاه به طور دقیق توضیح نداد که سامسونگ برای این اتفاق از چه قابلیتی بهره برده است. اما اعلام کرد که سامسونگ Galaxy S IV را همراه با این توانایی به دست کاربران می‌رساند. 
قرار است گوشی هوشمند Galaxy S IV سامسونگ در تاریخ ۱۴ مارس یعنی کمتر از ۱۰ روز دیگر در مراسمی که در شهر نیویورک آمریکا برگزار می‌شود، به صورت رسمی معرفی شود.
 

 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sepehr:

    سلام من یک گلکسی فورچینی خریدم میخواستم بدونم برایم چقدرکارمیکنه البته خیلی قشنگه وکارایی زیادی هم داره فقط بیچاره چینیه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.