Galaxy Tab 3 در ۳ مدل در راه بازار

۰۴ تیرماه ۱۳، خبرگزاری‌ها- سامسونگ اعلام کرد سه محصول تازه در سومین نسل از خانواده رایانه‌های لوحی خود با نام Galaxy Tab 3 از حدود دو هفته دیگر یعنی هفتم ژوئیه را وارد بازار می‌کند.

این سه رایانه لوحی با اندازه‌های ۷، ۸ و ۱۰٫۱ اینچی به دست کاربران می‌رسند که البته در بخش امکانات داخلی اندکی با یکدیگر متفاوت می باشند.

مدل ۷ اینچی رایانه لوحی Galaxy Tab 3 نمایشگری با کیفیت ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل را در خود جا داده است و شامل پردازنده دو هسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتز از نوع Marvell PXA 986، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD می‌شود.

این رایانه لوحی همچنین دوربین دیجیتالی ۳ مگاپیکسلی را در خود جا داده است و با یک دوربین ۱٫۳ مگاپیکسلی امکان برقراری تماس‌های تصویری را هم فراهم می‌کند. این محصول باتری ۴۰۰۰ mAh دارد و با قیمت ۱۹۹ دلار در بازار به فروش می‌رسد.

مدل ۸ اینچی رایانه لوحی Galaxy Tab 3 نمایشگر بزرگتر و باکیفیت‌تری نسبت به مدل قبلی دارد. تصاویر در این نمایشگر با کیفیت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند.

برای این محصول پردازنده دوهسته‌ای Exynos 4212 SoC با توان ۱٫۵ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۱٫۵ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی، دوربین دوم ۱٫۳ مگاپیکسلی و باتری ۴۵۰۰ mAh اشاره کرد.

قیمت این محصول ۲۹۹ دلار اعلام شده است.

مدل دیگر Galaxy Tab 3 با نمایشگر ۱۰٫۱ اینچ وارد بازار می‌شود که شرکت سامسونگ برای آن پردازنده دو هسته ای ۱٫۶ گیگاهرتزی از نوع Z2560 را در نظر گرفته است. این محصول نمایشگر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی دارد و دیگر امکانات آن با مدل قبلی برابری می کند.

شرکت سامسونگ قیمت این محصول را ۳۹۹ دلار اعلام کرده و توضیح داده است که هر سه محصول یاد شده شامل نسخه Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید می‌شوند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.