GT86 اینبار در لباس TRD

TRD نام تازهترین نسخه تویوتا GT86 است که برای انگلستان به طور محدود تولید خواهد شد.این نسخه هیچ گونه تغییر فنی به خود ندیده است.

Toyota GT86 TRD – Front Angle, 2014

قرار است فروش این خودرو از اول مارس آغاز شود و تنها ۲۵۰ عدد از آن تولید خواهد شد.این خودرو در دو مدل شش سرعته دستی و اتوماتیک عرضه می گردد و خریداران فقط حق دارند دو رنگ سفید مرواریدی و مشکی را انتخاب کنند.قیمت برای مدل دستی از ۳۱,۴۹۵ پوند و برای مدل اتوماتیک از ۳۲,۹۹۵ آغاز می گردد که به طور کلی ۶٫۵ هزار پوند از مدل استاندارد گران تر است.

Toyota GT86 TRD – Side, 2014

از تغییرات اعمال شده می توان به رینگ های ۱۸ ایتچی آلیاژی،سپر عقب تازه و سیستم چهار اگززه به همراه  دیفیوزر تازه اشاره کرد.

بیشتر ویژگی های این خودرو در نمونه استاندارد هم دیده می گردد اما به طور کلی ویژگی های این خودرو در چراغ های HID جلو،مه شکن جلو،دیفرانسیل لغزش محدود،صندلی های اسپورت،کروز کنترل و سیستم چند رسانه ای لمسی خلاصه می گردد.

Toyota GT86 TRD – Rear Angle, 2014

زیر کاپوت همان موتور ۲لیتری بوکسوری باقی مانده است،اعداد و ارقام هم همچنان سر جای خود باقی مانده است شتاب صفر تا صد مدل دستی ۷٫۶ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۲۵ کیلومتر بر ساعت است اما در مدل اتوماتیک این اعداد و ارقام به ترتیب ۸٫۲ ثانیه و ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت است.

Toyota GT86 TRD – Rear, 2014

Toyota GT86 TRD – Front, 2014

مصرف سوخت مدل دستی این خودرو از ۷٫۸ لیتر در هر صد کیلومتر به ۸ لیتر رسیده و انتشار یافتن گازگلخانه ای آن هم از ۱۸۱ به ۱۹۲ گرم در هر کیلومتر رسیده است و در مدل اتوماتیک مصر سوخت از ۷٫۱ لیتر در هر صد کیلومتر به ۷٫۸ لیتر رسیده و انتشار یافتن گاز CO2  آن هم از ۱۶۴ گرم به ۱۸۱ گرم در هر کیلومتر رسیده است.

مجله پدال
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.