GX60 ؛ لپ‌تاپی ویژه گیم با سرعت و کیفیت بالا

شرکت MSI که سال‌ها به خاطر طراحی و تولید لپ‌تاپ‌های ویژه و تخصصی در بازار شناخته می‌شود، به‌تازگی جدیدترین محصولش را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید یک لپ‌تاپ ویژه گیم است که با مدل GX60 به بازار معرفی شده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، GX60 در واقع در راستای همکاری MSI و AMD تولید شده و از سیستم گرافیک موبایل سری HD 7000M شرکت AMD هم بهره می‌برد. کارت گرافیک این دستگاه هم مدلRadeon HD 7970M از این شرکت است و پردازنده چهار هسته‌ای آن مدل A10 است.

 پردازنده گرافیکی این دستگاه با معماری GCN سازگاری دارد تا قابلیت‌های گیم آن را ارتقا بدهد.

این دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۷ بوده و از نمایشگر ۶/۱۵ اینچی ضد انعکاس نور بهره می‌برد. این نمایشگاه از نوع LED بوده و تصاویر را به صورت full HD و برابر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. به این ترتیب، کاربران این لپ‌تاپ می‌توانند بازی‌های مورد علاقه‌شان را با کیفیت خوبی اجرا کنند و حسابی از آنها لذت ببرند. این محصول دارای پورت‌های VGA، HDMI و mDP بوده و هارد درایو SATA HDD آن بین دو نسخه ۱۲۸ و ۷۵۰ گیگابایت براساس انتخاب خریداران متفاوت است.

این لپ‌تاپ جدید دارای بلوتوث نسخه ۴ بوده و از Wi-Fi، یک کیبورد استیل با اندازه کلیدهای استاندارد و البته اسپیکرهای بزرگ و با کیفیت بهره می‌برد. با این همه، اما شرکت MSI هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این لپ‌تاپ جدیدش را اعلام و منتشر نکرده است.

خبر های مرتبط:

  1. TravelMate P243؛ لپ‌تاپی با امکانات امنیتی ویژه
  2. M-TG01DL؛ماوس بی‌سیم شرکت Elecom با سرعت عملکرد بالا
  3. GC-PX10Y؛ دوربینی برای عکاسی و فیلمبرداری با سرعت بالا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.