Hipster برنامه به اشتراک گذاری تصاویر به سبک کارت پستالی و مکان برای اندروید را به ارمغان می آورد

فروشگاه های برنامه گوشی هوشمند و وب ممکن است سرشار از بسیاری از شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری تصاویر و برنامه ها باشند، اما هیچ یک اجازه به اشتراک گذاری تصاویر همچون Hipster را نمی دهند. برنامه به شما اجازه انتخاب از میان چندین الگوی کارت پستالی به سبک بازگشت به گذشته برای افزودن تصاویرتان به آن، پر کردن کارت پستال برگزیده شده با یادداشتی کوتاه، برچسب گذاری مکان انتخاب، و به اشتراک گذاشتن آن با جهان را می دهد. از طریق سرویس گیرنده اندروید و iOS رسمی اختصاصی آن، Hipster به شما اجازه جستجو، دسترسی، ایجاد، طراحی و به اشتراک گذاری کارت پستال های برچسب گذاری شده جغرافیایی شیک از گوشی هوشمند تان را می دهد. اگرچه برنامه رسمی Hipster به تازگی در بازار اندروید گذاشته شده است، نگارش iOS آن مدت زمان زیادی است که اینک در فروشگاه برنامه iTunes موجود است.

افزون بر شبکه خود Hipster ، شما می توانید کارت پستال های خودتان را در شبکه های اجتماعی دیگر همچون Facebook ، Twitter ، Tumblr ، Foursquare و Flickr به اشتراک بگذارید. برنامه همچنین مجموعه ای فراگیر از ابزار های اجتماعی متعارف را ارائه می کند، و از کارت پستال های ذخیره شده پشتیبانی کرده تا آپلود آنها به صورت عمده را فراهم نماید.

در هنگام شروع، برنامه شما را وا می دارد تا با حساب کاربری Hipster یا Facebook خود وارد شوید. کاربران جدید می توانند به سادگی با ارائه نشانی ایمیل خود یک حساب کاربری رایگان به دست آورند.

پس از ورود، می توانید شروع به جستجوی Hipster های (کارت پستال ها با اطلاعات اضافی) به اشتراک گذاشته شده در سراسر شبکه به روش های مختلف، نمایید. با ضربه زدن به چپ و راست در سراسر صفحه اصلی برنامه، می توانید میان کارت پستال های به اشتراگ گذاشته شده به وسیله دوستان تان، از مکان های نزدیک یا از هر جایی در سراسر جهان جابجا شوید. تمامی کارت پستال ها می توانند از جهت محبوبیت یا زمان، پالایش (فیلتر) شوند.

با زدن روی یک کارت پستال، تصویر پیوست شده به آن و تمامی جزئیات پیوست شده همچون نام کاربری آپلود کننده، زمان به اشتراک گذاری، آرا و نظرها، بازدید ها و چیزهایی همانند آن که کارت پستال دریافت نموده است، آشکار می شوند. مکان به اشتراک گذاری به وسیله یک نشانگر مکان (placemarker) بر روی یک نقشه کوچک نمایش داده شده درست در زیر کارت پستال، نمایان می شود. هنگام زدن نقشه تمامی Hipster های به اشتراک گذاشته شده از جاهای خاص فهرست می شوند، با زدن نام کاربری فعالیت های آپلود کننده در شبکه نشان داده می شوند.

می خواهید کارت پستال های خودتان را به اشتراک بگذارید؟ تنها روی نماد (آیکون) دوربین بالا سمت راست صفحه اصلی برنامه بزنید، تصویری از گالری برگزینید، یا بی درنگ عکس گرفته و یکی را به درون برنامه وارد کنید. از صفحه نمایش زیر، می توانید یک الگوی طراحی کارت پستال به انتخاب خودتان، و همچنین مکانی نزدیک برای برچسب گذاری آن را برگزینید. پس از اتمام کار، شما گزینه ای برای افزودن یادداشتی کوتاه، و انتخاب شبکه (ها) و دوستان برای به اشتراک گذاری با آنها، در اختیار دارید.

از درون برگه بیشتر روی صفحه اصلی برنامه، می توانید نمایه (پروفایل) Hipster تان، اطلاعیه ها، تنظیمات و آپلود های معلق (در جریان) را بررسی نمایید. از همان صفحه، می توانید Hipster را برای موارد مورد پسند به وسیله واژگان کلیدی مرتبط جستجو کنید، دوستان را در شبکه بیایبد/دعوت کنید، توصیه های دوستان را دریافت نمایید، و به برنامه اجازه استفاده از حساب های شبکه اجتماعی تان برای اهداف به اشتراک گذاری را بدهید.

برای دریافت این برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

Download Hipster for Android

منبع: AddictiveTips

مطالب مرتبط

  • ویندوز ۸ : گوش دادن به ایستگاه های رادیویی مورد علاقه خود با TuneIn Radio
  • با MyApartmentMap : آپارتمان های مقرون به صرفه درون ایالات متحده را بیابید (برنامه ای برای اندروید و iOS)
  • Textie پلتفرم چند منظوره پیام رسان و سرویس گیرنده اشتراک تصویر را برای اندروید به ارمغان می آورد
  • بهترین برنامه ها برای تماس و ارسال پیامک رایگان
  • بررسی بازی The Dark Knight Rises

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.