Hitman: Absolution | معمای خونین یک قتل

۲۷م آذر ،

بعد از شش سال انتظار ۴۷ بازگشته تا با نمایشی جذاب قدرت خود را در برابر رقبایش به رخ بکشد. قطعا در این شش سال دنیای بازی‌های ویدئویی نیز…

شکیبایی، انتظار و تفکر کلماتی می باشند که فقط برای عده‌ی خاصی معنی می‌دهد. عده‌ای که راز حل‌کردن یک معما را در این کلمات جادویی می‌دانند. اما این معما یک پازل عادی مانند انواع دیگر آن نیست؛ این معما به قتل رساندن یک هدف است. مهم نیست این هدف چه‌کسی است و یا چه‌کاری انجام داده‌؛ تنها چیزی که اهمیت دارد جسد بی‌جان وی است. کلید حل این معمای خونین در دستان قاتلی خونسرد و خبره قرار دارد. قاتلی محبوب در بین طرفداران خود.
بعد از شش سال انتظار ۴۷ بازگشته تا با نمایشی جذاب قدرت خود را در برابر رقبایش به رخ بکشد. قطعا در این شش سال دنیای بازی‌های ویدئویی نیز تغییرات بسیاری کرده‌ و این صنعت شاهد چندین بازی هم‌سبک Hitman بوده‌است. با این وضعیت IO Interactive، استودیو سازنده بازی، نیز باید دست به تغییراتی می‌زد که ضمن حفظ سبک و سیاق قدیمی این سری با افزودن نوآوری ‌هایی بتواند طرفداران تازهی را نیز جذب کند و این امر هوش و ذکاوت سازندگان را طلب می‌کرد که باید بگویم آن‌ها توانسته‌اند از این استعداد الهی به خوبی بهره ببرند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.