HP از کروم بوک خود پرده‌برداری کرد

۱۶ام بهمن ،

 

در حالی که در هفته‌های قبل شایعات مختلفی در رابطه با معرفی کروم بوک گوگل از سوی شرکت HP تا پایان ماه جاری میلادی انتشار یافت، این شرکت امروز به‌طور رسمی از این مدل رونمایی کرد. مهم‌ترین تفاوت کروم بوک اچ‌پی نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده از سوی شرکت‌های سامسونگ و ایسر، سایز صفحه نمایش دستگاه است که آن را برای کاربرانی که به دنبال نمایشگر بزرگ‌تر می باشند، ایده‌آل می‌کند.
 
به گزارش وبلاگینا از TNW کروم بوک اچ‌پی با نام Pavilion 14 Chromebook علاوه بر صفحه نمایش ۱۴ اینچی، یک پردازنده ۱.۱ گیگاهرتزی سلرون اینتل و ۲ گیگابایت رم (که تا ۴ گیگابایت قابل افزایش است) به همراه دارد. این دستگاه از یک حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایتی SSD بهره می‌برد و خروجی HDMI، سه درگاه USB، ورودی کارت حافظه SD و نیز یک وب کم برای مکالمات تصویری در آن تعبیه شده است.
 
اچ‌پی می‌گوید این دستگاه قادر است تا ۴ ساعت با باتری کار کند که با توجه به سایز نمایشگر آن، می‌توان این میزان را مناسب دانست؛ هرچند که دیگر مدل‌های کروم بوک با صفحه نمایش کوچک‌تر قادرند تا ۶.۳ ساعت با باتری کار کنند.
 
کروم بوک اچ‌پی با قیمت ۳۳۰ دلار عرضه خواهد شد و فعلا تنها در بازار آمریکا قابل خریداری است. برای تهیه این مدل می‌توانید به وب‌سایت HP مراجعه کنید.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.