HTC بالاخره به سوددهی رسید

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت تایوانی HTC گزارش مالی خود مربوط به سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۴ میلادی را منتشر کرد و توضیح داد که اگرچه مجموع درآمدهای آن در این دوره زمانی کم شده است، اما سرانجام توانسته خود را به سوددهی برساند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت اعلام کرد که با وجود افزایش سود خود طی فصل پایانی سال ۲۰۲۴ میلادی، در مجموع از درآمدهای عملیاتی آن کاسته شده است.
 
شرکت HTC در دوره زمانی مشابه از سال قبل ۶۰ میلیارد دلار تایوان درآمد داشته است که این رقم برای فصل پایانی سال ۲۰۲۴ میلادی ۴۲٫۹ میلیارد دلار تایوان(۱٫۴ میلیارد دلار آمریکا) محاسبه شد. میزان ضرر عملیاتی HTC در این فصل ۱٫۶ میلیارد دلار تایوان محاسبه شد و این در حالی بود که طی فصل پایانی سال قبل سود عملیاتی آن ۶۰۰ میلیون دلار اعلام شده بود.
 
با این وجود، سود خالص شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند HTC در سه ماهه آخر سال قبل ۳۱۰ میلیون دلار تایوان(۱۰٫۲ میلیون دلار آمریکا) محاسبه شد تا این شرکت بار دیگر در شرایط سوددهی قرار گیرد.
"پیتر چو"(Peter Chou) مدیرعامل شرکت HTC گفت: «ما همچنان با گوشی‌های هوشمند تازه و پیشرفته بر بازار جهانی تمرکز می‌کنیم و با تولید گوشی‌های متوسط، سهم بیشتری از بازار جهانی را در دست می‌گیریم. در همین فرآیند ما قصد داریم ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنیم».
 
این مسئله به آن معنی خواهد بود که شرکت HTC قصد دارد به جای تولید گوشی‌های هوشمند پیشرفته و گران، بر گوشی‌های معمولی و ارزان تمرکز داشته باشد و از این طریق تعداد مشتریان خود را افزایش دهد.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.