htc اسمارت فون one mini را رونمایی کرد .

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

شرکت اچ تی سی رسما از اسمارت فون One Mini خود رونمایی کرد. HTC One mini دارای …..

شرکت اچ تی سی رسما از اسمارت فون One Mini  خود رونمایی کرد. HTC One mini دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی ۷۲۰p از نوع S-LCD2 با پوششی از گوریلا گلاس ۳ می باشد. قدرت آن را یک پردازنده اسنپ دراگون ۴۰۰ که دارای دو هسته ۱.۴ گیگاهرتزی Krait 300 می باشد تامین می کند. GPU آن نیز  ادرنو ۳۰۵ می باشد.
۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بدون اسلات microSD card، سیستم عامل اندروید ۴.۲.۲ جیلی بین به همراه سنس ۵ و تکنولوژی Beats Audio از دیگر مشخصات آن است.

اسمارت فون HTC One mini دارای یک دوربین ۴ التراپیکسلی در پشت دستگاه است که تنها تفاوت آن با دوربین HTC One عدم وجود تثبیت کننده تصویر نوری برروی آن می باشد. ImageChip 2 اچ تی سی، یک سنسور BSI با سایز ۱/۳ اینچ، قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p همراه با HDR و فلش LED با پنج سطح روشنایی از مشخصات دوربین آن است. ویژگی Zoe  نیز برروی آن در دسترس می باشد. دوربین جلو آن نیز ۱.۶ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوی ۷۲۰p است.
وان مینی دارای ابعاد ۱۳۲ در ۶۳.۲ در ۹.۲۵ میلیمتر و وزن ۱۲۲ گرم می باشد. باتری آن نیز ۱,۸۰۰mAh Li-polymer است. بلوتوت ۴.۰، وای فای، سنسورهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، مجاورت و حسگر نور محیط و LTE از دیگر مشخصات آن می باشد.
قرار است این اسمارت فون در رنگ های خاکستری و مشکی از ماه آگوست با قیمت ۴۴۹ یورو در بازاهای خاصی عرضه شود. عرضه جهانی آن در ماه سپتامبر خواهد بود.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.