HTC برای ساخت تبلت تازه به گوگل کمک می‌کند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

دو شرکت سامسونگ و گوگل پیش از این برای ساخت مدل اولیه رایانه لوحی Nexus 10 به توافق نرسیدند و این مسئله هم‌اکنون کار را برای شرکت HTC دشوار می‌کند تا مدل تازه این محصول را به تولید برساند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از دی‌جی‌تایمز،‌ بر اساس گزارش‌های رسیده از سوی منابع آگاه، شرکت HTC همکاری‌هایی را با گوگل آغاز می‌کند تا از این طریق مدل بعدی رایانه لوحی Nexux 10 ساخته شود.
 
با توجه به اینکه گوشی‌های هوشمند HTC بازار راکدی در سراسر جهان دارند، انتشار یافتن این خبر سبب شگفتی کارشناسان شده است. همچنین گفته می‌شود که طی چند ماه قبل از استقبال بازار جهانی برای خرید نسل تازه رایانه‌های لوحی هم کاسته شده است.
 
نخستین رایانه لوحی ۷ اینچی شرکت HTC موسوم به Flyer در نیمه اول سال ۲۰۱۱ میلادی عرضه شد و اولین رایانه لوحی ۱۰ اینچی این شرکت هم با نام Jetstream در اواخر سال ۲۰۱۱ به دست کاربران رسیدو فروش هر دو محصول یاد شده در بازار جهانی ضعیف بود.
 
به گفته کارشناسان، استراتژی‌های نادرست شرکت HTC برای تعیین قیمت این دو محصول و نبود ابزارهای کاربردی به میزان کافی سبب شد از این دو تبلت استقبال قابل ملاحظه‌ای انجام نشود و در نهایت این تولیدکننده گوشی‌های هوشمند مجبور شود از بازار جهانی تبلت‌ها خارج رود.
 
گفته می‌شود که شرکت HTC در سال ۲۰۱۲ میلادی پیشنهاد گوگل برای تولید رایانه لوحی Nexus 7 را قبول نکرد و همین مسئله سبب شد تا گوگل مجبور شود این محصول ۷ اینچی را در شرکت Asustek Computer به تولید برساند.
 
گفته می‌شود که دو شرکت سامسونگ و گوگل نیز برای ساخت مدل اولیه رایانه لوحی Nexus 10 به توافق نرسیدند و این مسئله هم‌اکنون کار را برای شرکت HTC دشوار می‌کند تا مدل تازه این محصول را به تولید برساند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.