HTC تبلتی منحصر به فرد تولید می‌کند

این کمپانی در ماه می سال ۲۰۱۱ تلاش کرد با تبلتی به نام HTC Flyer وارد بازار تبلت ها شود. اما این تلاش با شکست مواجه شد و تولید این دستگاه پیش از اتمام سال متوقف گشت. تبلت بعدی HTC، که Jetstream نام داشت هم نتوانست تاثیر چندان مهمی در بازار این محصول به جا بگذارد.

اما حالا PC Advisor گزارش داده که این کمپانی در حال ساخت تبلتی است که قطعا در آینده ای نه چندان دور عرضه خواهد شد. جزئیات تبلت اسرار آمیز HTC هنوز خیلی مشخص نیست اما سخنگوی این کمپانی به PC Advisor گفته است که این تبلت قطعا از لحاظ قیمت و جزئیات به حدی منحصر به فرد خواهد بود که بتواند با تبلت های رقیب همچون آی پد اپل،کیندل فایر آمازون، نکسوس ۷ گوگل و نیز سرفیس مایکروسافت رقابت کند.

این تبلت به احتمال زیاد شبیه تبلت های قبلی HTC و مبتنی بر یکی از نسخه های سیستم عامل اندرویید خواهد بود. اما تاریخ عرضه آن هنوز نامشخص است.

HTC تا کنون توانسته به کمک هنر اندروییدی در عرصه اسمارت فون ها، نام و نشانی برای خود  بدست اورد.اما این کمپانی تا کنون در بازار تبلت ها خیلی خوش شانس ظاهر نشده و در زمینه اسمارت فونهایش هم روز به روز با محصولات رقابتی تازه ای از سوی سایر تولیدکنندگان مثل سامسونگ و موتورولا روبروست. HTC اخیرا گزارش داده که پیش بینی می کند درآمد سه ماهه دوم سالش با ۱۳ درصد کاهش رو به رو شود. همچنین گزارش شده که این کمپانی هیچ درخواستی از سوی مایکروسافت برای ساخت موبایلی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز ۸  مخصوص تلفن همراه باشد ، دریافت نکرده است.

به نظر شما تبلت جدید HTC چه ویژگی های منحصر به فردی باید داشته باشد تا بتواند مشتریان را مجاب به خریدن آن کند؟

Mashable/ماندانا سجادی

۴۰۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.