HTC Elation: دستاورد مشترک مایکروسافت و HTC

در حالی که بازار تولیدات اسمارت‌فون‌هایی با ویندوز بعدی مایکروسافت داغ شده است، اخبار اخیر از ورود HTC به این رقابت خبر می‌دهند.

به گزارش سه نسل ، کمپانی معروف تایوانی که اخیرا روزهای خوشی را پشت سر نمی‌گذرد، با ورود به خانواده ویندوزی‌ها در پی ایجاد روزنه‌ای جدید برای خروج از سقوط است.

Elation-LEAK-580-75.jpg

شایعات جدید از حضور HTC Elation به عنوان عضو بعدی خانواده HTC خبر می‌دهند. مشخصات به بیرون درز پیدا کرده از این مدل، پردازنده قدرتمند چهارهسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی به همراه صفحه نمایش ۴.۷ اینچی HD از نوع Super LCD، رم ۱ گیگابایتی و دوربین ۸ مگاپیکسلی را اعلام می‌کنند. این در حالی است که مایکروسافت اعلام کرده که ویندوز ۸ با پردازنده‌های دو هسته‌ای کاملا سازگار است و مدل‌های فعلی همچون لومیا ۹۲۰ و Ativ S سامسونگ نیز که با این سیستم‌عامل معرفی ‌شده‌اند، پردازنده‌های دو هسته‌ای را انتخاب کرده‌اند. البته این موضوع به همین سادگی‌ها هم نیست، چرا که افزایش تعداد هسته‌ها، علاوه بر افزایش میزان مصرف باتری، سبب افزایش قیمت تمام شده در این اسمارت فون‌ها خواهد شد و در صورتی که در کارآیی نهایی تغییری ایجاد نکند، شکست دیگری برای غول تایوانی خواهد شد.

سیاست‌های HTC را برای تولید یک دستگاه چهارهسته‌ای با سیستم‌عاملی که با دو هسته‌ هم کاملا عملکرد بهینه‌ای دارد را چگونه ارزیابی می‌کنید؟‌ آیا یک اسمارت‌فون ۴ هسته‌ای که قرار است با ویندوز ۸ عرضه شود را به مدل‌های دیگر نوکیا و سامسونگ ترجیح می‌دهید؟ 


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.