Huawei EDGE، پرچمدار آینده هواوی با بدنه ای آلمونیومی و ظاهری زیبا

ممتازنیوز:

براساس گزارش هایی که تاکنون منتشر شده، شرکت چینی هواوی (Huawei) سومین تولید کننده بزرگ اسمارت فون به حساب می آید (بعد از سامسونگ و اپل)، پس اصلا جای تعجبی وجود ندارد که این شرکت بدنبال معرفی محصولات جدید، متفاوت، قدرتمند و متنوع باشد. یکی از جدیدترین محصولات آنها، اسمارت فونی است که دارای بدنه ای بسیار شیک و طراحی قابل قبولی می باشد و این موضوع می تواند نظر بسیاری از علاقمندان را بخود جلب کند.

نام این محصول Huawei EDGE می باشد که دارای یک بدنه باریک آلمونیومی بسیار زیباست. این اسمارت فون در کناره های خود دارای انحناهایی می باشد که زیبایی آن را دو چندان میکند.

از جمله مشخصات Huawei EDGE میتوان به ضخامت باورنکردنی ۶.۳ میلیمتر، صفحه نمایش ۴.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، یک پروسسور ۴ هسته ای، ۲ گیگابایت رم و دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی اشاره نمود. این اسمارت فون قرار است در نسخه های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی عرضه شود. سیستم عامل آن نیز اندروید ۴.۲ است.

این اسمارت فون فوق باریک دارای یک باتری مناسب ۲۶۰۰mAh می باشد. پرچمدار جدید هواوی قرار است در نیمه دوم سال رسما معرفی و عرضه شود. به نظر می رسد که بعضی شرکت ها به اهمیت طراحی در محصولات آینده خود پی برده اند و این شرکت چینی یکی از این کمپانی هاست. در ادامه تصاویری از این اسمارت فون که منتشر شده را مشاهده می کنید.

1

2

3

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.