IBM نرم‌افزار ویژه پردازش ابری برای سازمان‌ها ارایه کرد

۲۶م دیماه ،

فاوانیوز: IBM قصد دارد با استفاده از ابزارهای تازه Office کاربران را بیشتر به سمت ابرها سوق دهد.

دو شرکت گوگل و مایکروسافت با روش‌های خاص خود سعی می‌کنند کاربران را به دنیای پردازش ابری نزدیک‌تر کنند. پیشنهادات آن‌ها در دنیای سیستم‌های پردازش ابری در این صنعت منحصر به‌فرد است.

اما این بازی به گونه‌ای تغییر می‌یابد که شرکت IBM محصولی را برای رقابت با شرکت‌های یاد شده با نام IBM SmartCloud Docs وارد بازار کرده است.

به گزارش فاوانیوز به نقل از همکاران سیستم از وب پایگاه اینترنتی cloudplugged؛ شرکت Big Blue یا‌‌ همان IBM روش خود را در دنیای پردازش ابری اتخاذ کرده است و در این روش با تکیه بر سرویس‌های متنوع برای سازمان‌ها و شرکت‌ها سعی در تقویت حضور خود دارد.

محصولات شرکت IBM مبتنی بر سیستم‌های پردازش ابری هیچ بخش قابل ملاحظه‌ای برای کاربران معمولی ندارند.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که IBM قصد دارد روش تازهی برای ابزارهای Office در دنیای پردازش ابری ارایه دهد.

نرم‌افزار مشارکتی آنلاین این شرکت هم‌اکنون رقیب تازهی برای ابزارهای مشابهی که از سوی شرکت‌های گوگل و مایکروسافت عرضه شده‌اند محسوب می‌شود.
 
ابزار IBM SmartCloud بخشی از مجموعه نرم‌افزار تجاری SmartCloud Engage Advanced محسوب می‌شود که در قالب سرویس مشارکتی و شبکه‌ای به کار می‌رود.

قیمت ابزار IBM SmartCloud ماهانه ۳ دلار اعلام شده است و برای آن بخش به‌اشتراک‌گذاری اجتماعی فایل‌ها و گزینه‌های انتخابی فراوان برای فایل‌ها وجود دارد که این بخش‌ها را در Google Docs و Office ۳۶۵ ملاحظه نمی‌کنیم.

علاوه بر این، IBM SmartCloud می‌تواند در دستگاه‌های الکترونیکی همراه مورد استفاده قرار گیرد و متناسب با سیستم‌های عامل iOS، اندروید و RIM ساخته شده است.

همچنین گفته شده که تا مدتی دیگر سیستم‌عامل ویندوز فون نیز از این برنامه بهره‌مند می‌شود.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.