Instagram سرویس انتشار یافتن تصاویر ویدیویی راه‌اندازی کرد

۰۱ تیرماه ۱۳،

مرکز Instagram که از شرکت‌های وابسته به فیس‌بوک در حوزه سرویس‌های موبایلی به‌اشتراک گذاری تصاویر محسوب می‌شود وارد دنیای ویدیو‌های آنلاین شده و سرویس تازهی در این زمینه ارایه کرده است که شباهت بسیاری به سرویس موبایلی ویدیویی شبکه اجتماعی توئیتر دارد.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مشترکان ابزار Instagram هم‌اکنون با به‌روزرسانی آن می‌توانند تصاویر ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای که با دوربین تلفن‌همراه خود تهیه کرده‌اند را روی این سرویس منتشر کنند.
 
این سرویس برای آسان‌تر شدن فعالیت‌های ویدیویی کاربران ۱۳ فیلتر مختلف را در اختیار آن‌ها می‌گذارد تا بتوانند ویرایش‌ها و اثرات مورد نظر خود را روی فیلم برجا بگذارند. سرویس Instagram همچنین یک قابلیت تثبیت تصویر در اختیار دارد که می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.
 
این سرویس شباهت بسیار بسیاری به سرویس ویدیویی شبکه اجتماعی توئیتر موسوم به Vine دارد که سال قبل توسط این شرکت ارایه شد. البته باید گفت که در سرویس توئیتر کاربران می‌توانند ۶ ثانیه از ویدیوهایی که با دوربین گوشی هوشمند خود تهیه می‌کنند را منتشر کنند و در مقابل Instagram امکانات بیشتری در اختیار کاربران می‌گذارد.
 
"کوین سایستروم"(Kevin Systrom) مدیر مرکز Instagram به دنبال معرفی این سرویس توضیح داد که سرویس به‌اشتراک گذاری عکس‌های آن ماهانه توسط ۱۳۰ میلیون کاربر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.