IP-MEDIA در تهران هزار کاربر دارد

معاون رسانه مجازی سازمان صداوسیما گفت: ایرانیان در فضای مجازی نتوانسته اند داشته های خود را آن گونه که هست به جهانیان ارائه کنند.
آقای سیاهکلی در نشست خبری جشنواره پویانمایی و فیلم کوتاه فضای مجازی افزود: اگر ما نتوانیم آنچه را که داریم در فضای مجازی معرفی کنیم جهانیان به آنچه مغرضان در فضای مجازی ارائه داده اند دست پیدا می کنند.
وی با تاکید بر مشارکت همه مخاطبان دنیای امروز در تولید محتوا گفت: در دنیای امروز کاربران هم تولید محتوا می کنند و هم تولید رسانه بنابراین افزایش سطح دسترسی ، سرعت انتقال اطلاعات ، میزان ذخیره سازی ، بسته بندی اطلاعات و کاهش هزینه سرعت انتقال اطلاعات به تولید انبوه اطلاعات در فضای مجازی کمک می کند.
سیاهکلی ، معاونت رسانه مجازی صداوسیما را مکمل شبکه های رادیویی و تلویزیونی خواند و افزود: این معاونت با بخش خصوصی همکاری نزدیک دارد و در آینده نزدیک شبکه دنیا به صورت تعاملی INTERACTIVE ایجاد می شود.
وی به راه اندازی سامانه IP MEDIA که هم اکنون در تهران هزار کاربر دارد اشاره کرد و گفت: این سامانه قابلیت های زیادی دارد به صورتی که می تواند در پروتکل اینترنت کار کند ، با دو مگابیت بر ثانیه بر روی خطوط adsl سوار می شود و می تواند صوت و تصویر درخواستی، بازی ، اینترنت و صفحات وب را دریافت کند و نیز این که در این سامانه تعداد کانال های تلویزیونی زیادی در دسترس کاربر قرار می گیرد.
معاون رسانه مجازی سازمان صداوسیما افزود: اکنون که تلویزیون فعال است در عرصه تکثر کانال های تلویزیونی این امکان فراهم شده است که با سامانه IPMEDIA اطلاعات از بورد کست به داخل کابل برود و به کاربر عرضه شود.
وی در ادامه با اشاره به مهجوریت شیعه در دنیای امروز گفت: با عرضه اطلاعات درست در عرصه جهانی می توانیم این پیله را بشکنیم زیرا ما جامعه اسلامی ایرانی خیلی محدود تولید محتوا کرده ایم اما برخی کشورها۲۰ سال است انباشت محتوا دارند به عنوان
سیاهکلی با اشاره به فرازهایی از فرمایش های مقام معظم رهبری در باره فضای مجازی و اینترنت گفت: اگر فعالیت در عرصه جهانی درست صورت گیرد برد با ماست زیرا در فضای کنونی، برنده واقعی صاحب اندیشه برتر است.
وی با اشاره به الگوگیری ملت های مسلمان از مردم ایران در بیداری اسلامی گفت: باید در بیداری ملت ها و ظلم ستیزی، کفرستیزی، مبارزه با تمامیت خواهی و تک بعدی شدن جهان نقش بیشتری ایفا کنیم.
سیاهکلی در ادامه برگزاری هر ساله جشنواره پویانمایی و فیلم کوتاه فضای مجازی را از راههای معرفی ایران ، خانواده ایرانی و فرهنگ و تمدن ایرانی در عصر انتظار به جهانیان خواند و گفت: علاقه مندان می توانند از امروز تا ۱۵مهر آثار خود را به این جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی معاونت مجازی سازمان صداوسیما به نشانی WWW.EIRIB.IR مراجعه کنند.
۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.