ipad جدید انقلابی در کیفیت

انصافا داشتن شفافیت ورای استاندارد ۲K که در پروژکتورهای سینمایی استفاده می شود برای یک تبلت اعجاب انگیز است . در نظ بگیرید که این کیفیت نمایش قرار است به جای نمایش در یک پرده ۵۰ فوتی ، فقط در یک قاب ۹/۷ اینچی بگنجد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/35b83_w4h0o1sjws4upu4leaz.jpg

فضای ۱ پیکسلی در ipad2 به ۴ پیکسل در ipad جدید ارتقا یافته است. وضوح باورنکردنی تنها قسمتی از داستان است . غنی و شفاف بودن رنگها به گونه ای است که با هر بار روشن کردن این دستگاه چشمان شما خیره و مبهوت می شوند.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/35b83_9r6gli8rg9y2ccrtrvba.jpg

اتصال برق آسا و سریع ipad به شبکه اینترنت و موبایل از طریق ۴G هم اکنون در آمریکا امکان پذیر است که ۳G دیگر سر تیتر خبرها نیست . ولی به نحوی که در ipad جدید استفاده شده است کاملا با ipad2 متفاوت است .

HSPA به این معناست که این دستگاه با استفاده از همان ۳G می تواند تا سرعت ۲۱Mb را حمایت کند که سه برابر حداکثر سرعت ipad2 می باشد . تا پایان امسال با راه اندازی سرویس DC-HSPA این سرعت تا دوبرابر نیز ارتقا می یابد.

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/35b83_lji9psolm36c9xpn5d6c.jpg

با پردازنده دو هسته ای یک گیگا هرتزی که به A5X معروف است ، از لحاظ قدرت پردازش همانند سری قبل خود یعنی ipad2 می باشد اما با اختصاص پردازنده گرافیکی ۴ هسته ای مجزا و دو برابر شدن ظرفیت RAM از ۵۰۳ مگابایت به ۹۸۸ مگابایت سبب شده است که این دستگاه برای پردازش فایلهای گرافیکی تا ۵ برابر سریع تر نسبت به ipad2 عمل کند .

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/35b83_yitrbd13qleg5ks5sg1c.jpg

 

قدرت پردازش بالای این دستگاه اجازه می دهد تا حجم حافظه ipad جدید بتواند به ۹۶ گیگابایت و حتی ۱۲۸ گیگابایت نیز ارتقا یابد ، ولی Apple کماکان تصمیمی برای این کار ندارد و این دستگاه را با همان حجم های ۱۶، ۳۲ ، ۶۴ گیگابایتی همیشگی ارائه داده است .

امید است که این کمپانی در آینده با اختصاص حافظه های بیشتر اجازه نصب App هایی که با نمایشگرهای رتینا همخوانی دارند را بدهد . برنامه های از پیش نصب شده و سیستم عامل iOS مجموعا چیزی حدود ۷ گیگابایت از حافظه ipad را اشغال می کنند .

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/35b83_m7f1nnknmyevbs5ohuf.jpg

در مقایسه با دوربین ۱ مگاپیکسلی ipad2 ، ipad جدید یک شاه دوربین دارد که در نور مناسب تا ۵ مگاپیکسل دوربین و لنز استفاده شده در iphone 4S ، تصاویر واضح و شفاف ارائه می دهد .

تصاویر ویدئویی این دستگاه با کیفیت HD و ۱۰۸۰P اعجاب انگیزند ، به ویژه زمانی که سوزه سرعت بالایی نداشته باشد . البته در نور کم نتیجه کار چنگی به دل نمی زند .

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/35b83_i8tv3ond8ssyq23n87.jpg

باطری با دوام این دستگاه تا ۱۰ ساعت می تواند ۲۴ میلیون پیکسل را روشن نگه دارد ، این باطری فقط ۰/۷ میلی متر بزرگتر و ۵۰ گرم سنگین تر از باطری ipad2 می باشد که هیچ حس متفاوتی را ایجاد نمی کند .

شارژ کامل این باطری توانمند ۵ و نیم ساعت طول می کشد .

https://www.momtaznews.com/wp-content/plugins/wprobot/images/316b9_92ok7ndpuvc7hlty6s.jpg

در کنار تغییرات بزرگی همچون کیفیت نمایشگر و عمر باطری ، تغییر قابل توجه دیگری رخ داده است . شما می تواندی با در اختیار داشتن یک اتصال مخصوص ، کابل USB ، HDMI و کارتهای حافظه SD را نیز به ipad خود متصل کنید .

عدم تغییر ظاهری این دستگاه به هیچ وجه مهم نیست چرا که ipad کماکان زیباترین تبلت موجود در بازار است!

طبقه بندی: اخبار آی تی   |   تعداد بازدید: ۸۹ نفر   |   تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , iPad, ipad 3, ipad جدید

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.