iPhone 5S ظرف ۱۰ روز پرفروش‌ترین گوشی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

iphone 5s.jpg

با وجود آنکه گوشی هوشمند iPhone 5S اپل ۱۰ روز پایانی سپتامبر وارد بازار شد، توانست رقبای سرسختی چون Galaxy S4 سامسونگ را پشت‌سر بگذارد و به پرفروش‌ترین گوشی این ماه در بازار آمریکا تبدیل شود.
 
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گوشی هوشمند تازه اپل موسوم به iPhone 5S در تاریخ ۲۰ سپتامبر از طریق چهار اپراتور مخابراتی اصلی آمریکا وارد این کشور شد و کارشناسان هم‌اکنون پس از انجام بررسی‌های خود اعلام کردند که تنها ظرف ۱۰ فروش آیفون تازه از Galaxy S4 سامسونگ فراتر رفت و توانست عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند آمریکا در ماه سپتامبر را از آن خود کند.
 
مرکز تحقیقاتی Canaccord Genuity بر پایه مطالعات تازه خود اعلام کرد که گوشی هوشمند iPhone 5S این روزها فروش بسیار قابل ملاحظه‌ای دارد و در مقابل، iPhone 5C هم آغاز خوبی در بازار داشته است.
 
بر اساس فروش این گوشی هوشمند در آستانه ورود به بازار، پیش‌بینی شده است که شرکت اپل تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۵۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش برساند.
 
گوشی هوشمند iPhone 5S اپل و همچنین گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ این روزها پرفروش‌ترین محصول در بازار تلفن همراه محسوب می‌شوند و در مقابل گوشی‌های Z10 و Q10 بلک‌بری فروش بسیار کمی در بازار آمریکا داشته‌اند. لازم به ذکر است که طی ماه سپتامبر فروش بهترین گوشی هوشمند HTC موسوم به HTC One کاهش پیدا کرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.