JUMP نگرانی برای تمام شدن باتری گوشی را از بین می‌برد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مدیریت انرژی ذخیره شده در باتری گوشی هوشمند و رایانه لوحی در طول شبانه‌روز یکی از دغدغه‌های کاربران محسوب می‌شود. اما به جای همراه داشتن همیشگی شارژرهای سیمی یا استفاده از شارژرهای همراه، از این پس می‌توانید از محصول تازه شرکت Native Union استفاده کنید.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت Native Union کابل شارژی تازهی را با نام JUMP عرضه کرده است که نیاز شما را برای تامین انرژی مورد نیاز دستگاه‌های موبایلی برطرف می‌کند.
 
این دستگاه مربعی‌شکل بسیار کوچک طراحی شده است و طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب ۵۰، ۵۰ و ۱۳٫۶ میلیمتر محاسبه می‌شود. کابل‌های مخصوص این دستگاه از دو طرف آن خارج می‌آیند تا فضای بسیار کمی را اشغال کنند.
 
داخل این مربع کوچک و سبک یک باتری با توان ۸۰۰ mAh تعبیه شده است که از آن می‌توان به عنوان منبع انرژی ذخیره برای دستگاه موبایلی استفاده کرد. 
 
اگرچه این دستگاه مربعی کوچک و سبک نمی‌تواند باتری شما را به صورت ۱۰۰ درصد شارژ کند، ‌اما برای آن دسته از کاربرانی که در طول روز با تمام شدن باتری دستگاه الکترونیکی همراه دچار مشکلات فراوان می‌شوند بسیار مناسب است.
 
دستگاه JUMP در وهله اول به عنوان یک شارژر برای گوشی هوشمند شما عمل می‌کند و هر زمان که انرژی مورد نیاز گوشی شما را تامین کند، به صورت خودکار باتری داخلی خود را شارژ می‌کند. بنابراین هر زمان که این دستگاه مربعی را به لپ‌تاپ یا پریز متصل کنید، به صورت خودکار متوجه می‌شود که چه زمان شارژ باتری آن تمام شده است و از آن پس آغاز به شارژ باتری خود می‌نماید.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.