Killer is Dead: اطلاعات تازه از آخرین ساخته‏ Suda

۳۰م دیماه ،

Suda 51 و Grasshopper اطلاعاتی از عنوان Killer Is Dead در آخرین شماره ی مجله Famitsu منتشر کردند….

Suda 51 و Grasshopper اطلاعاتی از عنوان Killer Is Dead در آخرین شماره ی مجله Famitsu منتشر کردند.این بازی از سال قبل در دست ساخت است،داستانش را در آینده ای روایت میکند که کره ماه مقصد مردم زمین برای زندگی شده است و شخصیتی دارد که بازوی وی،سلاح اصلی اش در بازی خواهد بود.

آنطور که در مجله به نگارش درآمده بود، کاراکتر اصلی که نامش Mondo Zappa است،توسط سازمان جاسوسی دولتی که The Execution Office خوانده میشود استخدام میشود.در پی تایید وی،موندو به نقاط مختلف جهان سفر میکند تا ماموریت های خود مبنی بر ترور اشخاصی مشخص شده را به انجام برساند.

سلاح اصلی موندو شمشیر خواهد بود ،در کنار این شمشیر حرکات آکروباتیک نیز به کمک وی خواهد آمد.اما موندو بازویی دارد که به نظر سلاح منحصر بفرد بازی است،این بازو میتواند به اسلحه،دریل یا هرنوع سلاح دیگری تبدیل شود.همچنین قابلیت ارتقاء این بازو با پیشروی در بازی بدست می‏آید.

او همچنین میتواند خون دشمنان را جذب خود کند و از آنها برای اجرای حملات آدرنالین که ضرباتی قدرتمند می باشند استفاده کند.با این ضربات دشمنان به “ماده تاریک”‌تبدیل میشوند.همچنین این دشمنان بخت برگشته به انرژی نیز تبدیل میشوند!

Killer is Dead تابستان برای دو کنسول PS3  , Xbox 360 منتشر میشود.


سایت خبرنو|خبر نو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.