Lenovo ThinkCentre M۷۸ یک دسکتاپ قوی برای سه کارمند – اخبار فناوری

از طرف دیگر بدلیل نبود کارخانه های تولید و اسمبلی دسکتاپ، مرجعی نیز برای خرید کامپیوترهای دسکتاپ در بازار نیست و به همین خاطر یا دسکتاپ های اسمبل شده خارجی تهیه می کنند (مانند دسکتاپ های اپل) و یا ترجیح می دهند موضوع را به بخش فنی ارجاع داده تا آنها اقدام به تهیه سخت افزار و اسمبل کردن سیستم کنند( که خود حکایتی دیگر دارد.)

اما شرکتهایی مانند دل و یا آی بی ام ، اچ پی و در قدیم (کامپک) سالهاست با استفاده از تولیدات سخت افزاری خود و ترکیب آن با سایر سخت افزارهای دسکتاپ با برند خود درست کرده و راهی بازار کرده اند که سودهای کلانی را نیز در آورده اند.

اما در اینجا سعی می کنیم جدیدترین دسکتاپ لنوو را که خیلی از فاکتورها را در نظر گرفته،به شما معرفی کنیم:

ام۷۸ جدیدترین دسکتاپ لنوو از سری ام است که مجهز به سی پی یو های ای.ام.دی است و مهمترین فاکتور آن کم مصرف بودن از لحاظ انرژی و قوی بودن آن است که در درازمدت به نفع کمپانی های استفاده کننده از این سیستم می شود.

این دسکتاپ برای ادارات متوسط و یا سطح بزرگ ساخته شده و در آن از پردازنده های سری A ای.ام.دی (APUs) با سرعت ۳٫۸GHz A6-5400B  بهره گرفته شده است.

تا ۳۲ گیگ رم می توان داخل مادربورد آن جاسازی کرد و با استفاده از آنچه موسوم به رپیدبوت است بهره گرفته تا در چند ثانیه دسکتاپ روشن شده و برای استفاده توسط کاربر آماده باشد.

رپیدبوت فناوری است که باعث بالا آمدن سیستم با سرعت فوق العاده می شود و کارمندانی که همیشه غر می زنند که چرا سیستم شان دیر بالا می آید، می توانند روی این سیستم حساب کنند.

ام ۷۸ را لنوو از طریق وب سایت خود و نیز شرکاء تجاری از اواسط اکتبر عرضه می کند و قیمت آن از ۴۴۹ دلار شروع می شود.

ویژگی دیگری که ام ۷۸ دارد این است که همزمان ۳ مانیتور مستقل را چشتیبانی می کند و در واقع در هر دسکتاپ می توان برنامه های جدا را به اجرا گذاشت و بنابراین سه کارمند می توانند از یک سیستم همزمان بدون کند شدن، استفاده کنند.

سه پورت یو اس بی نسخه ۳ داشته که فوق العاده پر سرعت است. همچنین پورت یو اس بی ضد سرقت نیز برای آن تعبیه شده است.(usb port disablement)

ماژول موسوم به TPM هم دارد که هنگام کار فایلها را با درجه امنیت بالا، برای شما حفظ می کند.

سو لیجون مدیر در بخش اجرایی لنوو می گوید با هدف امنیت بالای کاری برای کارمندان و نیز صرفه جویی در مصرف انرژی ام۷۸ را ساخته و راهی بازار کرده اند.

تعبیه stoneware  و webNetwork  برای محیط کلود نیز از ویژگی های دیگر تینک سنتر ام ۷۸ است. همچنین وجود Lanschool  برای محسطهای آموزشی شامل مدارس و دانشگاهها این دسکتاپ را منحصر بفرد ساخته است.

 

 

 

منبع: ا.ویک ، هات هاردور

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.