LinkedIn پست‌های الکترونیکی شما را می‌خواند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شهروند: شبکه اجتماعی LinkedIn ابزار نوآورانه‌ای روانه بازار کرده است که به صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم‌عامل iOS اپل این امکان را می‌دهد  که در کنار پست‌های الکترونیکی دریافتی، اطلاعات دقیق مربوط به ارسال‌کننده پیام را نیز در اختیار داشته باشند. با این وجود در مورد استفاده از این ابزار ارتباطی اخطارهایی صادر شده است؛ زیرا گفته می‌شود که‌این نرم‌افزار امکان دسترسی شرکت LinkedIn به پست‌های الکترونیکی شما را فراهم می‌کند.
شرکت LinkedIn هم‌اکنون با گذشت چند روز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول منتشر کرده است تا هرگونه ابهام در این زمینه را از بین ببرد.
کاربران برای آنکه بخواهند از این ابزار موسوم به LinkedIn Intro استفاده کنند، باید تمامی پست‌های الکترونیکی خود را به سرور اصلی LinkedIn انتقال دهند. اما این شرکت گفته است که با این اقدام هیچ بخشی از اطلاعات کاربران روی سرورهای داخلی LinkedIn ذخیره نمی‌شود و هیچ‌کس به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی ندارد.
شرکت LinkedIn که پیش‌تر دچار مشکلات امنیتی فراوانی شده بود، این بار می‌کوشد جلوی بروز اشتباهات قبلی را بگیرد. این شرکت با توضیحات خود تلاش می‌کند اعتماد کاربران را جلب کند و به آن اطمینان دهد جز خود کاربر شخص دیگری به اطلاعات پست الکترونیکی او دسترسی ندارد.
به طور کلی باید گفت، LinkedIn Intro ابزاری محسوب می‌شود که بین دستگاه مبتنی بر سیستم‌عامل iOS و سرویس پست الکترونیکی حضور می‌یابد و با دراختیار گرفتن اطلاعات دقیق در مورد ارسال‌کننده پیام، آنها را به کاربر انتقال می‌دهد تا پیش از باز کردن ایمیل بتوانند اطلاعات لازم را مطالعه کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.