Logitech عرضه می‌کند/کیبورد خورشیدی برای محصولات اپل

خبرگزاری آریا – بازار محصولات و لوازم جانبی برای دستگاه‌های دیجیتال شخصی شرکت اپل همیشه داغ و پر رونق بوده است. در این میان، اما لوازم جانبی شرکت Logitech مورد توجه کاربران حرفه‌ای بوده و هستند.

به گزارش خبرگزاری آریا ، درست به همین دلیل هم هست که اگر قرار باشد این شرکت یک محصولی را به‌طور ویژه برای دستگاه‌های دیجیتال شخصی اپل طراحی و تولید کند، می‌تواند با استقبال زیادی مواجه شود. حالا این شرکت یک کیبورد بی‌سیم و جالب را که با انرژی خورشیدی کار می‌کند، برای انواع دستگاه‌های قابل حمل اپل طراحی و تولید کرده است.

این کیبورد که با مدل K760 به بازار معرفی شده، طراحی باریک و سبکی داشته و مانند اغلب دستگاه‌های دیجیتال شخصی اپل به رنگ سفید است. کلیدهای این کیبورد چیدمان جزیره‌ای دارند و کار با آن برای کاربران مختلف راحت است. این کیبورد مبتنی بر بلوتوث بوده و به راحتی با دستگاه‌های مختلف مرتبط و هماهنگ می‌شود. پنل خورشیدی این کیبورد به صورت نواری باریک در بالای آن تعبیه شده است.

شرکت Logitech اعلام کرده است که این کیبورد جالب و جدیدش را از ماه آینده میلادی و با قیمت ۸۰ دلار به بازار اروپا و آمریکا عرضه خواهد کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.