Motorola X نام گوشی تازه موتورولا نیست

۲۷م اسفند ،

 

تاکنون شایعات فراوانی انتشار یافته بود که حاکی از تولید گوشی هوشمند تازهی در شرکت موتورولا با نام Motorola X Phone و منابع آگاه گزارش داده بودند که این اسم مربوط به یک محصول واحد می‌شود که گوگل پس از در اختیار گرفتن مدیریت موتورولا در حال کار کردن روی آن است.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)،‌ اما این طور که خبرها تازه از سوی منابع داخلی موتورولا نشان داده است، Motorola X مربوط به یک محصول خاص نمی‌شود و آن را باید سری تازه محصولات شرکت موتورولا دانست که معادل آن را می‌توان سری محصولات Galaxy سامسونگ دانست.
 
از زمان آغاز مدیریت گوگل در شرکت تولیدکننده تلفن‌‌های همراه موتورولا این اولین سری محصولات این شرکت است که معرفی می‌شود و پیش‌بینی شده است اثرات مستقیمی بر بازار بگذارد.
 
پیش‌بینی شده است که اولین گوشی هوشمند از سری X محصولات موتورولا در سال جاری میلادی طی کنفرانس Google I/O معرفی شود و از ماه ژوئن به دست کاربران جهانی برسد.
 
در حالی که گوشی‌های هوشمند این روزها از طریق انواع شرکت‌های مخابراتی وارد بازار جهانی می‌شوند، قرار است که این محصول در فروشگاه زنجیره‌ای Google Play Store عرضه شود. شرکت موتورولا هم تضمین کرده است که پس از عرضه این گوشی به صورت رایگان سیستم‌عامل اندروید آن را برای کاربران به‌روز کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.