MVM315 خودروی قهرمانان+تصاویر

 MVM315 خودروی قهرمانان+تصاویر

MVM315 خودروی قهرمانان+تصاویر

ممتازنیوز: در روزهای گذشته خبر برگزاری مراسمی باشکوه به منظور قدردانی و اهدای جوایز قهرمانان المپیکی کشور توسط شرکت مدیران خودرو، در مجامع ورزشی و خودرویی کشور مطرح شده است.

در این مراسم که با حضور مدال آوران المپیک لندن ۲۰۱۲ و اهالی ورزش، مقامات دولتی و اصحاب رسانه و همچنین نمایندگان برتر شرکت مدیران خودرو برگزار شد، ۴ خودروی MVM315 به ۴ مدال آور طلائی المپیک کشور تقدیم شد و MVM315 را به خودروی قهرمانان مبدل ساخت.
MVM315 جدیدترین محصول شرکت مدیران خودرو که در سال جاری رونمائی شد، در میان مردم کشور چین خودرویی محبوب و مشهور گردیده است و زمانیکه این خودرو در خرداد ماه سال جاری در نمایشگاه خودرو شیراز رونمائی شد، توجه بسیار چشمگیری را از طرف مردم کشور و رسانه های خودروئی، به خود جلب کرد و مقالات و گزارش های بسیاری در مورد ویژگی ها و مشخصات این خودرو در رسانه های مختلف منتشر شد. همچنین مدال آوران طلائی که مالک MVM315 ، با دیدن این خودرو مدرن و زیبا قدردانی ویژه ی خود را از شرکت مدیران خودرو اعلام کردند.
از برجسته ترین مزیت های خودرو MVM315 می توان به طراحی مدرن و زیبا و آپشن های جذاب آن، همراه با قیمتی مناسب اشاره داشت. همچنین خط اسپرت میانی MVM315 نمای جانبی آن را پویا و ظریف و نمای عقب خودرو MVM315 h را اسپرت تر و قوی تر به نمایش در می آورد. شکی نیست که این خودرو با ابعاد ۴۱۳۹*۱۶۸۶*۱۴۹۲و ۲۵۲۷ میلیمتر فاصله دو محور، رضایت مشتریان را در زمینه فضای داخلی خودرو کسب می کند.
خودروی MVM315 محصول جدید شرکت مدیران خودرو مجهز به موتور ۱٫۵ لیتری بوده و حداکثر قدرت آن ۱۰۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۳۰۰۰/۱۴۰ (دور در دقیقه / نیوتن متر) می باشد. در عین حال حداکثر سرعت این خودرو به ۱۶۰ کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین گبربکس دستی ۵ دنده به این موتور منطبق شده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.