Nexus 4 گوگل ۱۰۰ دلار ارزان شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت گوگل گوشی هوشمند Nexus 4 خود را که در شرکت LG ساخته شده است ارزان کرد تا با این تخفیف قابل ملاحظه انگیزه کاربران برای خرید آن بیشتر شود.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوگل بر اساس آخرین تصمیمات خود اعلام کرد که کاربران آمریکایی از این پس می‌توانند Nexus 4 را ۱۰۰ دلار ارزان‌تر خریداری کنند. بر این اساس در فروشگاه اینترنتی Google Play Store گوشی هوشمند Nexus 4 با حافظه داخلی ۸ گیگابایت به قیمت ۱۹۹ دلار و با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به قیمت ۲۴۹ دلار فروخته می‌شود.
 
البته باید توجه داشته باشید که این رقم‌ها برای کاربرانی تعریف شده است که قصد دارند گوشی یاد شده را بدون عقد هرگونه قرارداد مخابراتی خریداری کنند و به عبارت دیگر، رقم‌های یاد شده قیمت خالص و نهایی این گوشی محسوب می‌شوند.
 
باید توجه داشت که هم‌اکنون بیشتر گوشی‌های هوشمند پیشرفته‌ای که در آمریکا به فروش می‌رسند با قراردادهای مخابراتی دو ساله به قیمت ۲۰۰ دلار فروخته می‌شوند.
 
شرکت گوگل اعلام کرد که گوشی هوشمند LG Nexus 4 را در دیگر کشورهای جهان با تخفیف ۲۵ درصدی به فروش می‌رساند که از جمله این کشورها می‌توان به استرالیا، کانادا، آلمان، اسپانیا، کره و بریتانیا اشاره کرد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.