One Tab افزونه‌ای حیاتی برای گوگل کروم

۸فروردین ۱۳،

اگر مثل من همیشه در حال تحقیق در مورد موضوعات مختلف در اینترنت باشید حتما با  مشکل باز ماندن تعداد بسیار بسیار برگه‌‌های مرورگر خود روبرو میباشید. در بعضی موارد من تا ۶۰ برگه باز هم داشتم که این سبب کند شدن سیستم و همچنین ایجاد آشفتگی در مرورگر می‌کند. گاهی هم لازم است که آدرس پایگاه اینترنتیهای را که باز کرده‌ایم برای فردی ارسال کنیم که این کار هم به سبب تعداد برگه‌های بسیار بسیار مشکل است. اما این‌جاست که افزونه One Tab که برای گوگل‌ کروم تولید شده است به کمک شما می‌آید. 

one tab

با نصب این افزونه یک نماد قیف در نوار ابزار کروم ظاهر می‌شود که با کلیک بر روی آن هم برگه‌های شما جمع شده و تبدیل به یک برگه می‌شود که شامل اسامی تمام برگه‌های باز است. با کلیک بر روی هر کدام از این برگه‌ها می‌توانید آن پایگاه اینترنتی را در یک برگه تازه باز کنید. البته این امکان را نیز دارید که همه برگه‌ها را با هم باز کنید.

one tab

علاوه بر این با استفاده از گزینه Export/Import می‌توانید لیست صفحات را در قالب یک فایل متنی داشته باشید. در حقیقت با کلیک بر روی این گزینه آدرس همه صفحات در یک Text Box برای کپی کردن در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای Import هم یک Text Box برای وارد کردن آدرس‌ها در اختیار شما خواهد بود. 

one-tab

استفاده از این افزونه می‌تواند سرعت رایانه شما را افزایش دهد زیرا با باز کردن هر برگه در مرورگر کروم مقداری از حافظه و توان CPU مصرف می‌شود که با استفاده از این مرورگر می‌توانید با تبدیل کردن همه برگه‌ها به یک برگه میزان حافظه و CPU مصرف شده را  کاهش دهید که طبق اطلاعات مندرج در پایگاه اینترنتی این افزونه تا ۹۵٪ RAM را  می‌توان با استفاده از آن آزاد کرد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.